Co jsem viděla, poslouchala a četla v prosinci 2023

Dnes se ještě jednou trochu vrátíme do minulého roku, protože tu mám vše, co jsem viděla, poslouchala a četla v prosinci 2023. Moc toho nebude. O několika věcech jsem psala samostatné články, např. o Tancuj Matyldo, Wonkovi a Už zase vyšlo slunce. To ostatní tu klasicky shrnu jen v pár slovech.

Začnu u filmů. Kromě dokumentu o vombatech jsem v prosinci viděla vlastně jen dva filmy – Iracionálního muže a Buka.

Iracionální muž – Chtěla jsem vidět Joaquina Phoenixe v nějaké další roli a zaujal mě tento snímek, jelikož učitel + studentka, to je zkrátka moje. Líbily se mi tu všechny ty filozofické úvahy, úplně jsem si říkala huuu, kéž bych s ním taky mohla takto filozofovat :D A tak celkově se mi líbí to téma à la Zločin a trest, takže film to byl fajn, docela zajímavý, ale určitě to není nic, co byste prostě MUSELI vidět. Navíc je to Woody Allen a ten nesedne každému, já sama vlastně pořád nevím, co si o něm / jeho filmech myslím :D

Buko – Toto je moc pěknej film o tom, jak se starší žena snaží překonat svůj strach a trochu se odvázat, dovolit si nebýt pořád tolik upjatá a cítit se dobře. Vše se odehrává v nádherné české přírodě, již tvůrci moc hezky zachytili na kameru, takže myslím, že to za zhlédnutí stojí.

A ještě tu mám kategorii vánočních filmů a pohádek.

Pořád jsem nějak měla chuť na Cinu, tak jsme si pustili Čertí brko, což nebylo úplně špatný, ale Korunní princ se mi líbil o něco víc. To bych řekla, že je fakt dobrá pohádka, vtipná, tu bych klidně doporučila. A ještě jsem Mývalovi pustila Jak si zasloužit princeznu. Já to viděla minulý rok a musím říct, že je to docela dost podivný, ale můj Karel se tam vylíhne z vajíčka, haha, tak to jsem Mývalovi prostě musela ukázat! :D Líbí se mi ale to prostředí, ten zámek, kde se to natáčelo, ráda bych to místo někdy navštívila.

Dál tu mám dva filmy – Budiž světlo a Poslední prázdniny.

Budiž světlo – Toto byla extrémní nuda, trapná nuda. A to jsem se na to tak těšila! Existuje tolik super vánočních filmů, vážně nemá smysl plýtvat čas s tímto.

Poslední prázdniny – Tento film už jsem kdysi viděla, ale letos jsem na to pořád nějak narážela na instagramu, tak jsem si to chtěla trochu připomenout, ale tyjo, vůbec nechápu, co na tom všichni vidí.

Jinak znovu jsem si pustila Vánoční příběh a beru zpět, co jsem napsala, je to docela trapárna :D Nechápu, jak je možný, že se mi to tehdy v tom kině líbilo. Kromě toho jsem viděla i Grinche, Sám doma, Sám doma 2 a Lásku nebeskou.

Co se týká hudby, nějak jsem v prosinci nic moc neposlouchala, snad jen Beatles, ale jinak fakt nic oO

A pokud jde o knihy, četla jsem jen Čuňazii a Železnou košili do školy. 

Uvidíme, jestli bude leden trochu pestřejší, ale nedivila bych se, kdyby nebyl, protože teď s Mývalem pořád koukáme jen na Gilmorky, tak filmy docela zanedbáváme :D

Komentáře

  1. Luci, díky za tvé postřehy, něco jsem viděla, něco ne. V každém případě Beatles je hudba prověřená časem a Gilmorky - to je pro mne trochu nostalgie, s dcerou jsme je milovaly...
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, Gilmorky jsou docela nostalgie, já na to právě koukala jako malá, pak někdy po gymplu a teď znovu a je zajímavé, jak člověk spoustu věcí najednou vidí jinak :D na některé postavy jsem úplně změnila názor

      Vymazat
  2. Buko jsem také viděla a líbilo se mi to:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat