Skoro rok starý mini book unboxing

Heh, tady tento článek jsem měla publikovat tak před rokem, lol. Tehdy mi totiž přišly nové knížky od mých dvou nejmilejších autorů – J. H. Krchovského a Petry Soukupové. Rozhodla jsem se tedy, že natočím unboxing/rozbalování této zásilky, protože jsem z ní měla neskutečnou radost… A taky jsem si to prostě chtěla vyzkoušet natočit a sestříhat. Proč jsem to teda nepublikovala dřív? Vůbec netuším, myslím, že jsem zapomněla, lol, ale říkala jsem si, že když už to videjko existuje, tak to sem dám. Obě knížky jsem tehdy samozřejmě přečetla, Krchovského jsem si dokonce nedávno zopákla, tak k nim teď aspoň můžu něco napsat…

Petra Soukupová – Nikdo není sám

Veronika má komplikovaný vztah se svými rodiči. Vlastně spíš s matkou, otci bylo vždycky tak nějak všechno jedno, pokud si dobře vzpomínám. Maminka však náhle zemře, což způsobí spoustu nových situací, které musí někdo vyřešit. Všechno to samozřejmě padne právě na Veroniku, a tak začne lítat jako hadr na holi a snaží se vše udělat tak, aby byli všichni spokojení… Ale jak to tak bývá, není snadné toho docílit. Ve výsledku nemá čas na nic a na nikoho, a tak se jí všechno začne pomalu rozpadat…

Já knížky Petry Soukupové miluju a ano, tato je opět o nefunkčních vztazích v rodině, takže pro někoho už by to mohla být nuda, ale mě to opět moc bavilo. Vlastně si pamatuju, že jsem z toho byla docela psychicky vysátá, vadilo mi, že si hlavní postava nechává všechno líbit, že nikdy neřekne, co si doopravdy myslí… Ale zároveň jsem s ní i docela soucítila. Takže za mě opět super počteníčko.

 

J. H. Krchovský – Už zase vyšlo slunce

Jiří je moje velká láska  Spoustu básniček z této sbírky jsem díky autorským čtením slyšela už dřív a vlastně je to tak nějak taky pořád to stejné jako u Soukupové. Ale pořád je to stejně skvělý. Ze čtyřverší vycítíte osamělost, frustraci, smutek a sebeironii, zkrátka klasický Krchovský. Jeho tvorba mě pořád moc bavíc, a i když už mi díky/kvůli mému trochu pozitivnějšímu psychickému naladění není tolik blízká jako dřív, pořád mě oslovuje a pořád to čtu, poslouchám a recituju ráda.


Když jsem si toho Krchovského objednávala, bylo možné tam zaškrtnout, že chcete knihu s podpisem autora, bylo to zdarma, tak jsem to zaklikla, ovšem počet byl samozřejmě limitovaný, takže jsem si říkala, že jelikož to objednávám už docela pozdě, nejspíš už to nevyjde. Avšak k mému překvapení ten podpis ve sbírce je! Teda aspoň myslím, pořád si nejsem jistá, jestli to tam třeba není natisknuté oO :D Celou dobu si říkám, že musím mrknout do nějakého knihkupectví a ověřit si to, ale pořád jsem se k tomu nějak nedostala, hups.

Komentáře

  1. Knížky jsou pro mě novinka :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no vida, a to vyšly fakt asi před rokem :D ale je mi jasný, že všichni nemají přehled úplně o každé knize, co vyjde :D :)

      Vymazat
  2. Ani jednoho autora neznám :) Ale ta tvoje radost, když jsi objevila ten podpis! :D <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat

Okomentovat