Blogmas 2023 #6 + můj vánoční watchlist aneb tipy na vánoční filmy

Dnes jsem se celý den jen poflakovala, protože mi pořád není moc dobře. Bolí mě hlava, cítím v ní takovej tlak, jako kdyby tam bylo něco, co tam být nemá, tak se ta hlava snaží vybuchnout, hah, asi tak bych to popsala. Doufám, že to brzy přejde, poctivě do sebe liju čajíky a baštím jednu mandarinku za druhou, tak snad…

Už i naše slepičky mají vánoční věnec na kurníku!
A tady tento čaj jsem dnes testovala a musím říct,
že mi bohužel moc nechutnal :/ Ale dám mu ještě šanci...

Jinak dnes skoro celý den sněžilo, mám z toho radost, jen je mi líto, že jsem se v tom nemohla jít vyválet nebo postavit sněhuláka… Ovšem užila jsem si aspoň to, že jsem ten sníh byla odhazovat a zametat chodník před domem – je třeba si vždycky najít aspoň nějakou blbůstku, co vás potěší, hehe.

Letos k nám na krmítko lítá spousta ptáčků, 
mám radost!

Teď jsme si s Mýválkem uvařili bašta jídlo a pustíme si Gilmorky. A to je vše, to je celý můj dnešní den.

Aby tento článek ale nebyl jen nuda a nuda, řekla jsem si, že bych vám tu mohla dát nějaké tipy na vánoční filmy. Co máme doma navánočněno, už tu vánoční atmosféru malinko cítím, ale až dneska mi došlo, jak moc mi letos chybí koukání na vánoční filmy a reklamy v televizi, ta naše je totiž rozbitá. Tak jsem si řekla, že si nějaké filmy aspoň najdu sama a budu si je pouštět v peřinách na noťasu.

Připadá mi ale, že když někdo dává tipy na vánoční filmy, je to samý Sám doma, Grinch, Polární expres a podobně, prostě věci, co už jsme všichni viděli tisíckrát. Já bych ale ráda zkusila něco nového, takže jsem si něco málo našla a sepsala, tak vám to sem taky hodím, jelikož pro mě to jsou ve většině případů fakt neznámý filmy, třeba jsem vždycky jen slyšela ten název, ale nikdy jsem to neviděla. Seřadila jsem je od nejstarších po nejnovější.


MŮJ VÁNOČNÍ WATCHLIST

1. Vánoční příběh

2. Smrtonosná past – Nikdy jsem to pořádně neviděla… a vánoční to je! :D

3. Vánoční prázdniny – To je Mývalův oblíbenej film, zato já jsem ho poprvé viděla snad loni, a to jen kousek.

4. Rolničky, kam se podíváš – Vím, že toto dávají každý rok v televizi, ale taky jsem to ještě nikdy neviděla. 

5. Otec rodiny

6. Budiž světlo – Na tohle se fakt těším, vypadá to zábavně.

7. Last Christmas

8. Sváteční rande


Toto jsou teda filmy, který bych letos chtěla zkouknout já, ale kromě toho bych vám doporučila ještě Vánoční příběh z minulého roku, pokud jste ho ještě neviděli, to byl docela fajn film. A nějaké další tipy najdete v mých článcích tady a tady (včetně onoho Vánočního příběhu).


Jaký další film byste mi doporučili ke zhlédnutí pro navození vánoční atmosféry?

Komentáře

  1. Za mě ti chybí na seznamu moje TOP 2 - Grinch a Tři oříšky pro Popelku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jooo, to jsou klasiky! :D Grinche miluju ♥ ale přiznám se, že Popelku moc v lásce nemám, ani nevím proč :D

      Vymazat

Okomentovat