Blogmas 2023 #23

Dneska jsem se probudila děsně smutná. Bylo mi tak líto, co se v posledních dnech událo, myslela jsem na to, že letošní Vánoce prostě vůbec nejsou vánoční, že tu správnou atmosféru zkrátka necítím, a připadala jsem si strašně osamělá, protože můj Mýval měl vánoční party s kamarády a spal u nich.

Fotka z odpolední procházky se do této části textu sice nehodí,
ale nechtěla jsem, aby byl jako náhleďák tohoto článku moje připálená vánočka :D

Já měla dnešek strávit s našima a s bráchou, bylo v plánu jet na celodenní výlet, ale nakonec z toho sešlo, takže jsem byla doma sama a velkou část dopoledne jsem prostě probrečela. U toho jsem ale ještě i trochu uklidila a upekla vánočku. Trochu jsem ji připálila, ale jinak je docela dobrá na to, že jsem si původní recept dost upravila k obrazu svému, haha.


chtěla jsem se s ním pak vyfotit, ale, no... :D
Moc to nevyšlo haha

Svoje emoce jsem pak vložila do básničky, což mi neuvěřitelně pomohlo. Najednou jsem se cítila o dost líp, vlastně docela dobře, všechen ten smutek byl pryč! Je to zvláštní, já vím, že moje básničky nejsou kdovíjak skvělý a promyšlený a dlouhý nebo tak, ale mám pocit, jako kdybych do každého textíku fakt nějaký ten kousek toho svého prožívání vložila a zůstalo to tam. Strašně by mě zajímalo, jak to pak působí na čtenáře, hah, protože pro mě ty básničky v sobě fakt vždycky mají něco navíc.

Odpoledne pak dorazil Mýval a vydali jsme se na procházku ve sněhu a v pořádně chumelenici. Už se i stmívalo, tak to bylo trochu strašidelný, ale zároveň děsně krásný. Miluju sníh a mám ohromnou radost, že napadnul takto před Štědrým dnem.





Doma jsme se pak jen trochu zkulturnili a vyrazili jsme na večeři a pak do kina na Lásku nebeskou. Byl to moc fajn večer.

Teď už jsme zahrabaní v peřinách a ještě si na dobrou noc přečteme něco z nového čísla Trojského koníku. Tak dobrou, zase zítra, to už asi bude poslední blogmas oO

Jak jste den před Štědrým dnem strávili vy?

Komentáře

  1. Luci, doufám, že už ti je veseleji!
    23.12. jsem už byla moc ráda, že mám děti z Prahy doma. Ta hrůza na fildě mě opravdu velice zasáhla. Večer pořádáme pravidelně večeři pro přátele, tak bylo celý den co dělat...
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, jsem ok :) to věřím... myslím, že spousta lidí díky té hrůze letošní Vánoce doopravdy pocítila vděčnost za to, že mohou být se svými blízkými, že to není samozřejmost, že člověk nikdy neví, co bude oO

      Vymazat
  2. Ahoj, pro mě už bylo 23. dnem první vánoční návštěvy a to u mojí mámy. Náš vztah je takový hořkosladký a obě máme pár toxických vlastností čili je vždycky riziko, že to bouchne..asi jako v chemii :-D Ale letos to bylo docela v pohodě, vlastně nejvíc v pohodě za poslední roky. Teď to zase trochu skřípe, ale tak to hold je - nahoru a zase dolů. Doufám, že už se cítíš lépe <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, to chápu :D přesně, ono to tak prostě někdy je... ale je fajn, že to na Vánoce bylo ok :)

      Vymazat

Okomentovat