Blogmas 2023 #19 a blog má první narozeniny!

Moje dnešní nálada byla dost podobná jako včera, ale už to z nazlobení pozvolna přecházelo do extrémní přecitlivělosti, kdy mě dojme prakticky cokoli. Hned po probuzení jsem byla tak plná emocí (navíc byl strašně krásnej východ slunce, takže to mě dostalo), že to muselo ven, a tak jsem si psala a psala. A potom jsem se dala do plánování. Nějak mě najednou vyděsilo, že jsou za chvilku Vánoce, takže už je skoro konec roku, ale já bych toho ještě chtěla stihnout TOLIK. A jakmile jsem vše naplánovala, rozhodla jsem se, že dotáhnu nějaké navánočňovací restíky, co jsem dosud odkládala. Nastříkala jsem další obrázky na okna, naaranžovala jsem vázu do obýváku a připevnila mašličku na jednu venkovní dekoraci. Potom se tu zastavila matička, pustily jsme si kousek Grinche a ona u toho udělala pár kousků nepečeného cukroví a já zdobila perníčky (vypadají ale, jako kdyby je malovalo děcko, lol).


V neděli jsem opět zapomněla zapálit svíčku, hups :D 



Hehe, sladký cukrátka dám pěkně vedle sebe! :D ♥

A to je vlastně opět všechno, lol, jako dneska jsem toho udělala hodně, ale takto napsané to vůbec nevypadá :D No nevadí. Za chvilku dorazí Mýval, těším se, jak mu pustím dokument o vombatech, na kterej jsem dneska náhodou narazila v televizi. Dozvěděla jsem se v něm totiž totálně fascinující věci oO Mýval bude koukat.

Mimochodem, dneska je to rok, co jsem si založila tento blog. Huuu, mám radost, že ho pořád mám, a že dokonce bloguju víc a víc! Hlavně jsem ráda, že jsem překonala svůj stud a pustila jsem sem nějaké lidi, dřív jsem si to tu totiž psala jen pro sebe.

Blogování mě moc bavíc, ráda bych se tomu věnovala dál, samozřejmě bych i ráda pár věcí vylepšila a doladila, nicméně jsem spokojená i tak, jak to vedu teď. Snad tu aspoň něco bavíc i vás 😊 Ráda bych i něco podnikla „na oslavu“, ale nějak nemám nápad, asi jen publikuju jednu povídku, kterou mám v záloze už delší dobu, že by to bylo tak trochu k narozeninám a zároveň i k Vánocům, haha, ovšem kdyby vás někoho třeba napadlo, jak jinak bych ty blogovské narozeniny mohla oslavit, dej mi prosím vědět.

Jak bych mohla oslavit narozeniny blogu?

Komentáře