Blogmas 2023 #15

Včera jsem vůbec nemohla usnout, a když se mi to konečně podařilo, pořád jsem se budila, takže vstávání dnes bylo docela ukrutné oO

Když jsem dorazila do Hradce, ještě bylo šero, tak jsem si říkala, že to je super, že aspoň uvidím rozsvícený stromečky, ale jakmile jsem přišla na Masarykovo náměstí, stromeček mi zhasnuli přímo před nosem! :D Darebáci.


Zastavila jsem se do našeho oblíbeného pekařství Pod Věží pro chleba pro moje rodiče, moc jim chutná, tak jim ho z Hradce vozím, haha, a pak jsem šla rovnou do školy. Měla jsem před sebou literaturu 19. století, kde jsme měli číst své seminární práce. Já psala o Železné košili od Václava Rodomila Krameria a tak celkově o knížkách lidového čtení, což mi připadá jako zajímavé téma, bavilo mě to. A nakonec mě vlastně docela bavilo i to vyučování, 19. století je moje oblíbené a pan učitel to všechno vykládá v nejrůznějších souvislostech, co jsem si třeba dřív ani neuvědomila, takže jsem ráda, že to pro mě bylo i přínosné, a ani mi pak nevadilo, že mi kvůli tomu, že jsme tam seděli o trochu dýl, ujel vlak, kterým jsem původně chtěla jet.

Zašla jsem si teda zatím do knihovny, kde jsem si chvilku poseděla a taky jsem si tam půjčila kuchařku Vyváženě, o které mluvila Hana W. ve svém videu a docela mě zaujala. Tak uvidíme, jestli ji vůbec použiju, haha, ale bylo by to fajn. Btw ve vědárně v Hradci jsou tak milé paní knihovnice! To se jen tak nevidí! 😊



No a jelikož už pak zase byla tma, šla jsem kouknout na Velké náměstí na stromeček! A wow, to byla nádhera. Hradec je krásnej sám o sobě, ale takto vánočně nasvícenej… boží! Jestli na té škole vydržím a budu v Hradci i příští rok, musím sem naše vzít (letos nám to s trhy moc nevyšlo, hehe)! Je to fakt nádhera, všem doporučuju si sem zajet!



Teď už sedím ve vlaku domů a těším se do peřin, dneska byl dlouhej den, a plánuju, co všechno podniknu o víkendu. Tak papa zase zítra!

Chodíte rádi na adventní/vánoční trhy? Ve kterém městě jsou podle vás nejhezčí/nejlepší?

Komentáře

  1. Ahoj, já většinou trhy až na ty u nás v Ronově nad Doubravou úplně prokaučuju. Nemám čas se utrhnout moc, ale letos jsem obhlédla i vánoční Chrudim a Čáslav ač ne přímo s nějakými většími trhy, ale jen těmi i přes týden nebo mimo akce otevřenými stánky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyjo, tady v těch městech jsem nikdy nebyla, ale podle googlu vypadají moc hezky, věřím, že i když tam třeba nejsou trhy, ale je to tam třeba vánočně osvětlené a tak, určitě je tam krásná atmosféra :)

      Vymazat

Okomentovat