Spend poslední zářijový týden with me

Jelikož moc ráda na youtube sleduju videa z obyčejného života, už několikrát jsem se sama pokoušela něco takového natočit. Výsledek? Žádný. Prostě mi to nejde a taky se děsně stydím publikovat videa, takže z mé snahy zatím nikdy nic nevzešlo. Ale řekla jsem si, že bych mohla zkusit zaznamenat svůj týden takto na blog. Není to úplně ono, ale tak třeba se mi někdy podaří sebrat odvahu a vytvořit i nějaké to video.

Takže takovýto byl můj poslední zářijový týden. 

Hehee, s Karlem ♥

PONDĚLÍ

Dnes jsem využila pěkného počasí a sedla jsem si s prací pod pergolu. Celou dobu, co jsem tam byla, jsem měla puštěné slepičky, takže si mohly hezky běhat, a moje srdíčko se úplně tetelilo blahem, když jsem viděla Ginger zobat si travičku. Jsem ráda, že už se cítí líp Taky jsem se pak po delší době odhodlala jít do bazénu, ale ponořit se tam celá nezvládnu, voda už je moc studená, takže jsem si namočila jen nohy a ruce. Potom jsem se konečně po menší prodlevě pořádně pověnovala svým milovaným pokojovkám a taky jsem trochu uklidila byt. S Mývalem jsme si večer řekli, že by bylo fajn si jet zaplavat, jenže když jsme dorazili na místo, seděli jsme v autě a nějak se nám do toho vůbec nechtělo. Tak jsme koukli, co dávají v kině, a ejhle, Bod obnovy, na něj jsem se těšila už delší dobu, a tak jsme šli místo plavání do kina.

Film je po vizuální stránce fakt nádhernej a je fajn, že u nás v Česku něco takovéhoto vzniklo, ale jinak to byla spíš detektivka, přičemž hned od začátku mi bylo jasný, „kdo je vrah“. Takže bych to zkrátka označila spíš za takový průměr, dá se to, bavilo mě to, ale čekala jsem od toho víc.

ÚTERÝ

V úterý mám vždycky děsně moc práce, a tak jsem si aspoň udělala hezký ráno a vylezla jsem z postele trochu později než obvykle. Četla jsem si zase knížku od Dava Grohla, miluju ji, strašně moc mě baví! Úterý je taky „laundry day“, tedy den, kdy peru prádlo. Taky tak rádi perete? Mě to baví, nejlepší je ta část, kdy se musí všechno roztřídit na hromádky podle toho, na jaký program se to pere, a podle barev. Po práci jsem pak vyrazila k nám do kina na besedu s Petrem Pavlem. Jsem z ní ale trochu rozčarovaná, vlastně mi připadá, že to možná byla tak troch ztráta času, nejen mého, ale i Petra Pavla :D Řekla bych, že, chudák, musí mít pořád tak nabitej program, ale místo toho, aby svůj čas využíval nějak efektivně, absolvuje i tady tyhle besedy, na kterých po něm lidi chtějí věci, s nimiž ale on jako prezident nemůže udělat vůbec nic, oni však od něj asi očekávají zázraky nebo co. Nevím, tohle je můj dojem. Každopádně jsem ale fakt ráda, že je prezidentem zrovna on, líbí se mi, jakým stylem pracuje. Kéž by to takto v té politice dělali všichni, věřím, že pak bychom se možná i někdy někam posunuli.

Nejen obsah, ale i obálka této knížky se mi nesmírně líbí,
miluju ji všude nosit s sebou, 
takže jsem Dava vytáhla i na besedu s prezidentem, hehe!

STŘEDA

Dneska jsem s prací skončila trochu dřív, než jsem měla v plánu, protože jsem se nemohla soustředit kvůli nepořádku, kterej jsem kolem sebe měla. A tak jsem zkrátka udělala jen to nejnutnější a pustila se do úklidu své pracovny. Potom přišla matička a společně jsme vyrazily na nákup různých věcí, jež jsme pak věnovaly na charitu. Já udělala takový „explozivní balíček“, koupila jsem plechovky fazolí, sklenice zavařeného zelí a několik pytlíků hrachu. Chtěla jsem prostě věnovat svoje oblíbené potraviny, tak jsme tam pak přihodila ještě pár balíčků špaget, a nakonec jsem ještě koupila nějaké ponožky, ty se, myslím, hodí vždycky. Poté, co jsme věci odevzdaly, jsme se jen rychle zastavily v knihovně, kde jsem si mimo jiné zdarma vzala knihu od Egona Erwina Kische, to mi udělalo radost, a následně jsme vyrazily do naší oblíbené kavárny, kde jsem si dala malinovou limonádu a avotoustík a matička si vybrala wafle s karamelem a hruškama – mňam. Později mě vyzvedl Mýval a jeli jsme plavat, tentokrát už doopravdy. Cestou na plavečák mě zaujalo, jak obrovský byl Měsíc. Brzy totiž bude úplněk, ale wow, takto obří Měsíc jsem snad ještě neviděla.



V té kavárně, kde jsme byly, mají super kytky


Jooo a ještě mi dneska vlastně přišly šaty z Vinted, které jsem si koupila na kostým na mou HP party. Chtěla bych jít za Ritu Holoubkovou, tak si myslím, že se tyto šaty hodí, hehe.

A taky mi přišel balíček, myslím, že z Candy Store, kde jsem objednávala máslový ležák a Bertíkovy lentilky tisíckrát jinak právě na tu mou HP party. 

Přihodila jsem k tomu ale ještě několik dalších věcí, třeba řepové tortilly, Kool-Aid a Pop Rocks (totálně americká záležitost, já si to vybrala kvůli tomu, že to zmiňují Green Day ve svých písničkách, hehe) a taky mini Kit-Katy s příchutí kaštanů, jež chutnají vlastně docela dobře, překvapivě.



A ještě jsem si dneska koupila tyto cute 
bezprstový rukavice

ČTVRTEK

Čtvrtek začala tím, že jsem rozbila flašku s granulkama našeho kocoura, střepy se rozletěly po celé kuchyni, fakt úžasný. Přestože byl státní svátek, musela jsem pracovat, ale rozhodla jsem se, že si tím ten den nenechám otrávit. Jak jsem měla hotovo, trochu jsem si odpočinula a pak jsem s matičkou vyrazila do Brna na Listování, konkrétně na představení Literární hysterie. Předtím jsme si s matičkou ještě poseděly na náměstí a daly jsme si vínečko, bylo to moc fajn, venku bylo krásně, byl to opravdu příjemný večer. A představení taky bylo super. Hlavně mě těší, že se to líbilo matičce! Nedávno totiž se mnou absolvovala i Santiniho od JEDLu, což pro ni nebylo úplně ono, no, ale toto bylo prima.


PÁTEK

Včera večer jsen usnula strašně pozdě, vlastně až někdy kolem jedné hodiny. Byl totiž úplněk a to já vždycky špatně spím. Kvůli nevyspání mě pak bolela hlava, a tak jsem si po práci šla lehnout. To mi dobilo baterky, takže jsem se pak mohla pustit do úklidu bytu. Večer jsme pak s Mývalem koukali na film Meg 2. Byla to sranda – máte to třeba taky tak, že se na některé filmy koukáte jen tak z recese? Já to tak mám s tady tímto typem filmů, vždycky si z toho s Mývalem utahujeme, je to psina.

SOBOTA

Dopoledne jsem věnovala plánování a psaní na blog. Sepsala jsem si aktivity, které bych chtěla podniknout následující měsíc, udělala jsem si pořádek v diáři a sepsal jsem si to do list na následující týden. Potom jsem jela s buchtama na výlet na kole, opět do Bílovic. Jelikož ale bylo mokro a povrch byl kluzký, hned na začátku jsem spadla a natloukla si koleno. Ale nějak jsem to „rozchodila“ a výlet jsem zvládla – a moc jsem si ho užila. Je sice pravda, že holky jezdí mnohem rychleji než já, protože jedna dost sportuje a druhá jezdí na kole téměř denně a já jsem línej zdechloň, tak na mě pak vždycky musely počkat, ovšem řekla bych, že to fungovalo, takže jsme se shodly, že bychom takové výlety chtěly podnikat častěji. Jsem zvědavá, jestli to tak fakt bude. Výlet mě však totálně vyčerpal, takže jsem se teď jen nacpala špagetama k večeři a už se budu jen válet.

NĚDĚLE

V neděli dopoledne jsme měli nějaké plány, ale nikomu se nám do nich nechtělo, takže jsme se jen poflakovali doma, což bylo super. Po obědě jsem pak s bráchou vyrazila na návštěvu za tetou, která nás pěkně pohostila koláčem a kafíčkem a potom jsme se šli projít. Venku bylo nádherně, svítilo sluníčko, příroda už byla totálně podzimní, no nádhera! Pak jsme u tety ještě chvilku poseděli a vydali jsme se domů. Teď už opět jen odpočívám, mám nějak málo energie, nevím, jestli mě tak vyčerpal ten výjezd na kole včera nebo co, ale potřebuju se prostě válet, tak se válím.



No a to byl celý můj týden. Vlastě se během něj nedělo nic super zajímavého, ale jak jsme psala v úvodu, já mám tady ty obyčejnosti ráda, tak snad to bavilo i vás.

Komentáře

  1. Ahoj, hodnocení Bodu obnovy naprosto chápu. Vážit si obyčejností je náhodou super, člověk pak může být mnohem šťastnější, jak se říká kdo chce víc nemá nic. Ten kostým na HP párty je náhodou boží!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat