Moje cíle a přáníčka na rok 2024

Měla jsem v plánu tento článek vydat mnohem dřív, ale nějak to nevyšlo, hups, ovšem myslím, že to ničemu nevadí, pořád jsme na začátku roku, a tak kdyby Vás třeba něco z mých cílů/předsevzetí inspirovalo, rozhodně není pozdě si to na svůj seznam přidat.

Hned takto na začátku bych se odkázala na svůj článek na toto téma z minulého roku, kde píšu o tom, že mi došlo, že žádná změna se nestane ze dne na den, že všechno chce svůj čas a že už vím, že není dobré na sebe v tomto ohledu vyvíjet nějaký tlak (tedy minimálně u mě to tak funguje). To totiž pořád platí a já mám neskutečnou radost, že se mi minulý rok podařilo naučit se na sebe fakt netlačit a brát to všechno trochu víc v klidu. Myslím, že i tak jsem se ke splnění oněch přání, která jsem v tom článku uvedla a která mými přáními pořád zůstávají, alespoň malinko posunula, což beru jako úspěch.

Každopádně letos jdu do nového roku s o dost větší motivací a energií než minule, takže jsem si dovolila vytyčit si i nějaké konkrétní cíle a přání, jež si budu moct odškrtnout v průběhu roku, když se mi podaří si je splnit. Pokud se to nepodaří, nevadí, no pressure, je to prostě jen wishlist, který by mi měl pomoct si ujasnit, čím bych rok 2024 chtěla naplnit. Ve většině případů jde skutečně o maličkosti, nicméně jsou to věci, které bych doopravdy chtěla (kdybych byla simík, mám je v takové té tabulce/bublince přání, haha) a u nichž je reálná šance, že bych si je splnit mohla. Takže hlavně žádný nátlak (!:D), jen přání.

Aktuálně jsou moje dvě největší přání najít si práci, ideálně nějakou dobrou, která by mě bavila a která pro mě bude přínosná, a začít chodit do dramaťáku. Přestala jsem do něj chodit vlastě přesně před rokem a dochází mi, jak moc mi to hraní chybí a taky jak moc mi dramaťák pomohl nestydět a nebýt nervózní před větší skupinou lidí (což jsem pocítila a docela dost ocenila třeba ve škole při rétorice), a to jsem tam chodila jen rok! Takže doufám, že se mi podaří se opět do nějaké herecké skupinky přidat. A taky by bylo super, kdyby se mi opět poštěstilo jít někam dělat komparz.

Jinak bych se letos chtěla konečně dát trochu do formy, protože se cítím čím dál hůř a zvětšuje se objem oblečení, které už je mi malé. A líbilo by se mi celkově nějak změnit svůj vzhled. Vůbec si nejsem jistá, co konkrétně bych chtěla, ale cítím, že bych zkrátka uvítala nějakou změnu – možná jiný účes nebo líčení, nechat si konečně narůst delší nehty, ale dost možná se i trochu zaměřit na oblečení, co nosím… Vůbec nevím, uvidíme, co se z toho vyvine :D

Dalším mým předsevzetím je přečíst za rok alespoň 12 knih pro radost. Musím totiž číst do školy, ale kromě toho bych ráda přečetla každý měsíc alespoň 1 knížku jen tak, co si vyberu. Je to docela ambiciózní, avšak kdybych se dostala i třeba jen na 6 knih, budu spokojená. A taky bych si chtěla zlepšit svou angličtinu a chtěla bych provést menší změny tady na blogu. Ráda bych začala blog vést trochu „profesionálněji“ nebo jak to říct, zkrátka míň deníčkově a co mě napadne, ale aby ty články měly nějaký smysl a přínos (a ideálně pravidelnost). A taky by se mi líbilo navázat spolupráci s nějakým vydavatelství a třeba pro ně psát recenze knih nebo klidně i pro nějakou filmovou stránku psát články… Vlastně by se mi líbilo zkrátka naučit se psát články tak dobře, že bych mohla psát i pro někoho.

Moje další přání jsou třeba uspořádat po delší době TLOTR maraton, jít na koncert vážné hudby a vidět Tima Burtona. Tim totiž bude mít v Praze výstavu, na ni už mám koupené vstupenky, ale kdyby se mi poštěstilo jít i na jeho autogramiádu, byla by to pecka

Co se týká materiálních přání, už jsem tady psala, že bych si chtěla koupit nový foťák, jelikož bych se zase ráda víc věnovala focení. A stejně tak bychom s Mývalem rádi víc chodili na túry, takže by to chtělo pořídit si nové turistické boty a kalhoty. A taky bych chtěla nový kryt na mobil a společenské hry, které jsme hráli u kamarádů a moc nás bavily, UNO a Výbušná koťátka, tak bych nám je chtěla pořídit i domů. Zároveň bych ale chtěla i nějaké prašule ušetřit a udělat si nějakou větší finanční rezervu, takže až si najdu práci, ráda bych si pravidelně odkládala peníze bokem a šetřila.

Ráda bych taky pravidelně vyvolávala fotky, a hlavně s rozmyslem, protože teď to dělám spíš nárazově a ve velkém množství – a tisknu i věci, které bych určitě tisknout nemusela, jenže kdyby to takto šlo dál, brzy si budeme muset pořídit skříň jen na fotoalba :D Takto to zkrátka není udržitelné, takže to chci trochu zredukovat a vyvolávat opravdu jen ty nejsilnější vzpomínky.

Taky bych konečně ráda darovala krev, a pokud by to bylo ok, chtěla bych chodit pravidelně, protože vím, že je to třeba.

A jinak bych co nejdřív ráda dokončila debordelizaci bytu. S tou jsem začala už někdy na podzim minulého roku, ale pak jsem se na to vyprdla, tak bych to ráda dotáhla do konce a zkrátka protřídila všechny věci a zbavila se těch, které už nevyužijeme. A taky bych chtěla byt zase o něco víc zútulnit. V této oblasti je toho víc, do čeho bych se chtěla pustit, mám na mysli třeba nějaké DIY projekty, nějaké „renovace“, ale ráda bych konečně i vymalovala, nainstalovala si zde nějaké další poličky na kytky, předělala pokoj pro hosty a pořídila nový lustr do ložnice.

Další kategorií v mém wishlistu je cestování, i když v této oblasti vlastně žádné supervelké plány nemám. Moc by se mi ale líbilo konečně se podívat na Kunětickou horu a udělat si výlet na Toulovcovy maštale, o tom už mluvím pěkně dlouho. A jako adepta na svůj letošní sólo výlet vidím Litoměřice, ty bych moc ráda prozkoumala. A bylo by super, kdybych zase jela za sestřenkou do Olo na nějaké to randíčko a další sestřenku bych ráda navštívila při její zahraniční stáži, tak uvidíme, jestli se to podaří. A bylo by super, kdybychom si někdy udělali i výlet do Rakouska, kde bych si mohla dát Käsespätzle. Když jsme totiž byly v Alpách, nikde jsme tam na ně nenarazili, ale já na to jídlo myslím a ráda bych si ho dala :D

Celkově mám na svém seznamu ještě víc věcí, ale toto je takový výcuc z toho hlavního, o který jsem se tu s váma chtěla podělit. Jinak jsem si na letošek vytvořila i vision board nebo možná spíš mood board, která by mě měla vždycky nakopnout k tomu, abych si uvědomila, jakým směrem to chci všechno letos směřovat. Líbí se mi a mám z ní radost a zatím svou práci odvádí dobře :D

Co vy? Jaké jsou Vaše přání a cíle na rok 2024?

Komentáře

  1. Luci, tedy musím říct, že sis naložila pořádně, i když vlastně všechno je splnitelné. Moc ti přeji, aby ti to vyšlo podle představ.
    Nějaká zásadní předsevzetí si nedávám, pokud je člověk zdravý, jde vlastně všechno...
    Tak krásnou neděli a celý rok! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc :) přesně, zdraví je nejdůležitější! :)

      Vymazat
  2. Ahoj Luci, s jedním cílem asi mohu pomoc. Napsala jsem ti na Facebook :)

    OdpovědětVymazat
  3. Máš toho hodně, ale jsou to moc hezká přání a cíle a máš pravdu, netlačit na pilu, něco se podaří a něco ne... Ale určitě ti přeju, aby se ti toho splnilo co nejvíc :) Taky mám plány a přání, ale já si je tak nějak vymýšlím postupně jak jde čas, nemám to jako "tento rok chci tohle". Ale prostě mě něco napadne a já se to co nejdřív snažím realizovat. Ale musím si uvědomit, že někdy musí být člověk trpělivý, všechno nejde hned lusknutím prstu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc ♥ jak píšeš, nic většinou není hned, proto si to vždycky všechno píšu, abych si to pak mohla odškrtnout, když si to konečně splním :D

      Vymazat
  4. přeji, ať se ti co nejvíce tvých plánů vyplní a rok 2024 je pro tebe šťastným rokem :) já si dávám zapsat se do kurzu a sebevzdělávat se, splnit čtenářskou výzvu a dál uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc ♥ to máš krásné cíle, ať se ti kurz líbí a je ti užitečný :)

      Vymazat
  5. Máš moc hezké plány :) Přeji, ať se splní! Toulovcovy Maštale jsou skvělé :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat