BLOGMAS 2023 #1

Rozhodla jsem se, že se pokusím udělat blogovou formu vlogmasů – blogmas. Znamená to, že bych chtěla každý den publikovat článek o tom, co jsem ten předchozí den dělala. Jednak je to pro mě zajímavý experiment, jsem zvědavá, jestli to zvládnu dodržet, jednak doufám, že vás to bude bavit a třeba vás to i trochu naladí na Vánoce.

Dnes jsem zase měla vyučování, což znamená vstávat kolem půl 5 a vydat se směr Hradec Králové. Přiznám se, že se mi sem vůbec nechtělo, ale nakonec to vyučování nebylo tak zlé, jak jsem ho čekala.

Měli jsme rétoriku a všichni jsme předváděli svůj proslov, který jsme si doma připravili. Jsem na sebe pyšná, že jsem to zvládla, a to vlastně docela dobře. Takové veřejné vystupování pro mě totiž není zrovna nejpříjemnější, ale snažila jsem se v sobě probudit své herecké já a trému překonat. A asi se to i docela povedlo, tak mám radost.

Po vyučování mě ještě čekala konzultace ohledně textu, se kterým budu před třídou vystupovat zítra. To mě ohromně bavilo, protože jsem si vybrala básničku od J. H. Krchovského a společně s panem učitelem jsme si ji rozebrali. Pro správný přednes je totiž prý klíčové, aby člověk danému textu skutečně rozuměl. Doufám, že už mu tedy stoprocentně rozumím a že to zítra dopadne aspoň stejně dobře jako dnes.

Na večeři jsem pak vyrazila s pár spolužačkami a spolužákem, což bylo moc fajn. Sice jsme chvilku bloudili, než jsme našli vhodnou restauraci, kde zakotvíme, ale jelikož venku celý den sněžilo, všude bylo krásně bílo a úžasně nám to křupalo pod nohama, takže to vůbec nevadilo.

Svůj sedánek jsme pak poměrně brzy rozpustili, což znamenalo, že jsem se na pokoj dostala už asi kolem osmé a měla jsem nějaký čas pro sebe a na vyzkoušení si přednesu oné básničky od Krchovského.

Držte mi palce, ať to zítra taky dopadne dobře! Zatím ahoooj.

Jak jste vy strávili první prosincový den?

Komentáře

  1. Palce držím! Jsi fakt šikovná, pro mě veřejné vystupování taky nebylo jednoduché. A jsem zvědavá, jak blogmas zvládneš :D Já se rozhodla, že nejspíš napíšu nějaký deníkový článek na adventní neděli. Ale dneska je sobota a možná něco napíšu už teď...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc ♥ zatím ty blogmasy dávám a docela mě to i baví, ale obávám se, že pokud to někdo čte, může to pro něj být spíš celkem nuda :DD

      Vymazat
  2. První prosincový den byl velice náročný. Začalo odpočítávání adventních kalendářů, skřítek tropí neplechy a prcek poprvé vnímá Vánoce... Jinak jsi šikovná 😊 to se musí nechat

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc :) jeee, ty srandičky se skřítkem musí být super! to by mě bavilo ty neplechy vymýšlet :D

      Vymazat
  3. První prosincový den byl u mě také náročný, pracovní. Jinak blogmas je super experiment a těším se na další! :) <3

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, zvládla jsi to skvěle! Ostatně vůbec by ses neměla podceňovat, máš talent :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to tě obdivuji, že jsi se pustila do blogmas :) Já bych na to neměla kapacitu :D Užitý den s moc milým koncem :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chápu, nějaký čas to zabere oO ale já teď mám právě času dost, tak jsem se do toho pustila :D :)

      Vymazat

Okomentovat