Blogmas 2023 #4

Ráno mi došlo, že včera byla první adventní neděle a já nezapálila první svíčku! Tak jsem to dnes u snídaně napravila.

Dopoledne jsem pak strávila jako správná bydlenka – prala jsem a uklízela jsem byt. A taky mi došlo, že bych měla sklidit poslední papričky, který jsem nechávala venku v květináčích na dozrání... Byly chudinky totálně zmrzlý :D

Po obědě jsem se vydala na procházku, že si natrhám barborku, abych věděla, jestli se do roka vdám, haha! Měla jsem za to, že se mají ustřihnout větvičky zlatého deště, jenže ten já poznám, jen když kvete, lol, takže jsem si z procházky nic neodnesla, prostě jsem nevěděla, co šmiknout. Až doma jsem zjistila, že to nemá být zlatý déšť, ale třešeň nebo višeň, tu máme na zahradě, takže jsem si pár větviček nakonec přece jen ustřihla a jsem zvědavá, jestli vykvetou, nebo ne.

Na procházku jsem si vzala foťák, v poslední době se mi totiž vrátilo mé nadšení do focení, ale utvrdila jsem se v tom, že bych doopravdy potřebovala nový. Mám dva, jeden digitál a jednu zrcadlovku, oba jsou ale už děsně starý a poškozený, už to prostě není, co to bývalo, proto teď skoro pořád fotím jen na mobil, ten totiž dělá tak tisíckrát lepší fotky než ty dva foťáky dohromady. To ovšem není ono, to není to pravý focení. Celý rok jsem si tedy odkládala do pokladničky padesátikoruny s tím, že si pak za ně koupím nový foťák. Pravda, budu k těm prašulím muset ještě něco přidat, ale minimálně půlka v té kasičce na ten foťák bude!



A já že si udělám na samospoušť fotečku ve sněhu,
tak to moc nevyšlo :D

Cestou jsem potkala i tyto dva parádní sněhuláky!

Potom jsem četla nějaké věci na seminárku do školy, kterou bych tento týden ráda napsala, ale byla jsem nějaká smutná či co, tak jsem se rozhodla, že si zlepším náladu tím, že nám navánočním byt! A fakt to pomohlo, už tu všude máme ozdobičky a světýlka a přece jen už tu trochu ta vánoční atmosféra konečně je. A když už jsem byla v tom, navánočnila jsem to i u bráchy, haha. Udělala jsem to potají, že ho jako překvapím, ale on si toho skoro ani nevšiml! :D Chlap, no :D

Dnes mi došly další 2 vánoční dárky – 
kalendáře, jejichž koupí podpoříte kočičí útulek.
Je to takový malý tip pro vás,
že je možné pořídit dárek a zároveň přispět na dobrou věc.

Teď už si jen k usnutí pustím nějaký film, ale myslím, že toho z něj moc neuvidím :D Tak zase zítra, ahooj!

Máte už taky „navánočněný“ byt?

Komentáře

  1. Ahoj, mám věnec a dekoraci na dveřích, jinak u nás nazdobila tchýně u níž bydlíme s přítelem : )

    OdpovědětVymazat

Okomentovat