Ahoooj!

Ahoj, já jsem Lufinka Mufinka a vítám Vás na svém blogu.

Nevím, co to do mě vjelo, ale měla jsem zase po delší době nutkání začít blogovat – a tak jsem tady. Vůbec netuším, jak to pojmu, ale předpokládám, že to tu bude taková všehochuť. Byla bych ráda, kdyby můj blog bylo místo spíš pozitivní, odpočinkové a možná trochu poťouchlé než místo vážné, ba dokonce toxické, ovšem když budu mít někdy potřebu si tu třeba vyjít srdíčko, tak to udělám. Jinak sem asi budu dávat hlavně fotky, které sem tam někde vyfotím, ale stydím se je dát na soc. sítě, jelikož tam úplně aktivní nejsem, a možná tu i sem tam něco napíšu, protože v poslední době mám plnou hlavu různých věcí a mám pocit, že by mi mohlo prospět to „hodit na papír“. A bylo by fajn si taky trochu zlepšit písemný projev…

Tak uvidíme, jak mi to půjde, jak dlouho mi to blogování vydrží a zda si můj blogísek najde nějaké své čtenáře! 

Komentáře