Blogmas 2023 #17

Dnes dopoledne jsem vyrazila za babčou. Rekonstruovali totiž byt a babča vytřídila nějaké věci a chtěla, abych na to mrkla, jestli si třeba nechci něco vzít. Já mám takovéto hrabání ráda a nebyla bych to já, kdybych si něco neodnesla, hehe.

Ujala jsem se starého foťáku, doma už jich pár máme jako dekoraci, a starého dalekohledu, kterej je ale úplně boží a bude skvělej na pozorování ptáčků. Babča se zbavovala i několika velkých skleněných nádob na skladování potravin, ještě úplně nevím, co do nich dám, ale něco určitě, takovýto nádoby se vždycky hodí, a ohromně praktické placaté lahve, kterou jsem jí tehdy darovala já, avšak ona ji nepoužívá, tak jsem si ji vzala zpět, cause ta moje se mi rozbila. Dále jsem si vzala fancy skleněný talíř na servírování, zvonkohru, kterou pověsím pod pergolu, a šátek. Haha, tak to je můj haul věcí od babči.

Po obědě tam přijel můj oco a přidělal babči garnýže a obrázky na stěny a tak, my ale zatím s babčou šly na místní faru, kde probíhal dobročinný jarmark. Byli jsme na něm i minulý rok a moc se nám tam líbilo, tak jsme šli i letos. Prodávají se tam ručně dělané výrobky, často jsou vyráběné děckama, měli tam třeba různé ozdobičky ze dřívek od nanuků či víček od zavařovaček nebo třeba vázičky malované barvičkama na sklo, nejrůznější náramky apod. Cena těchto věcí se pohybuje tak od 5 Kč do 50 Kč a kromě jídla to tam často prodávají právě ty děti. Je to děsně roztomilé, jak jsou u toho důležité, hehe, a ty jejich výrobky jsou kolikrát fakt pěkný, takže tam za pár kaček seženete hezký dekorace nebo dárečky a ještě tím podpoříte dobrou věc. Je to moc fajn akce.

Já si tam pořídila dvoje pletené ponožky, které vyrábí babčina kamarádka. Už je mám ozkoušený, jsou boží, nosím je ráda, jenže je vždycky roztrhnu (doma máme jednu nerovnost na podlaze, o kterou vždycky zavadím, a je to), takže jsem potřebovala nový přísun, hehe. A taky jsem si tam koupila krásný náušnice ve vánočních barvách a na doma jsem vzala pár chlebíčků a polívku pro Mývala.


No a teď už se budeme jen válet a pustíme si Gilmorky, teď jsme je pár dnů neviděli, tak to musíme napravit. Tak ahoj, zase zítra!

P. S. Málem bych zapomněla – zkoušeli jsme s Mývalem experiment, co jsem viděla na instagramu, že oloupete mandarinku a dáte do ní prskavku, tu zapálíte, a jakmile se ta prskající část dostane až dovnitř té mandarinky, začne to tak hezky svítit, hahah, je to blbůstka, ale je to zajímavé a byla psina to vyzkoušet. 


Za týden jsou Vánoce! Jste už připravení?

Komentáře

  1. Dobročinné jarmarky jsou ty nejhezčí. Mám je moc ráda a vždycky něco vyberu, často jsou věci nádherný, milý a ještě stojí pár korun

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, na Vánoce se moc těším, tak doufám, že mezitím v práci nic nechytnu. Nějak se nám tu roznemohly chřipečky, covidy a další bacily. Zrovna jsem celou svojí kancelář vystřídala bylinkovým dezinfekčním sprejem. To dostanu od kolegy céres co tu smrdí až přijde z jednání :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. držím pěsti, ať sprej zafunguje :D jak říkáš, bacily jsou teď všude kolem, tak pokud člověk nechce strávit vánoce v posteli, musí si dávat pozor! oO

      Vymazat

Okomentovat