Blogmas 2023 #13

Dneska jsem se zase o něco víc naladila na Vánoce! Vytáhla jsem svoje další vánoční triko a konečně jsem na stromeček pověsila i nějaké cukroví, ale moc se mi tam nelíbí, tak ho zase budu muset rychle zbaštit :D Taky jsem objednala snad už poslední dárečky a nastříkala jsem na okna sněhem ve spreji vločky. K večeru jsem vyrazila do města, potřebovala jsem si skočit do knihovny a nakoupit. Venku už byla tma a všechno to tam krásně svítilo, to bylo moc hezké.

A pak jsme s matičkou jely zpívat koledy, jelikož se konala akce Česko zpívá koledy. To taky bylo moc fajn, mám tuto akci fakt ráda. Nejraději bych ale zpívala mnohem dýl, moc mě zpívání baví, hehe.

Jinak Mýválkovi jsem dnes popřála hned ráno, myslím, že to nečekal, to bylo cute, ale vypadal, že má radost a že se mu dortík i dárky, co jsem mu pořídila, líbí. Dala jsem mu mimo jiné tuhle hru z pražské zoo, tak se těším, jak si ji spolu zahrajeme.

Takový malý tip – koupila jsem ji na Vinted. To je teď moje oblíbená činnost, kupovat společenské hry na Vinted, protože je tam pořídíte třeba za půlku toho, kolik stojí normálně, a třeba nejsou ani hrané nebo jen jednou, jako tahle. Není to na ní vůbec vidět, jen ty karty prostě nejsou zatavené v takovém tom ochranném plastu, ale to ničemu nevadí.

Znáte akci Česko zpívá koledy? Jaká je vaše nejoblíbenější koleda?

Komentáře

  1. Jéé, ty vločky jsou moc hezký nápad :) Tu akci znám, ale ještě jsem se jí nezúčastnila. Miluju celé CD od Tomáše Kočky, které se jmenuje Koleda :) Vždycky ji kvůli mě musí pustit u štědrovečerní večeře :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to vůbec neznám, děkuju za tip, určitě se bude pro navození té správné atmosféry hodit, hehe :)

      Vymazat
  2. Děkuji za návštěvu na mém blogu a moc hcválím ty vločky, vypadají opravdu krásně!
    Příjemný podvečer, Helena

    OdpovědětVymazat

Okomentovat