Blogmas 2023 #8

Ráno jsem skočila do města koupit nějaké další testy na covid. Byla jsem tak nabručená a smutná, protože jsme dnes konečně měli jet pro stromeček, jenže když jsou všichni covidoví, nepojede se nikam. Moc mě to mrzelo, stejně jako že letos na ty Vánoce pořád nejsem naladěná. Nechápu to, vždycky jsem tak nadšená a letos nic. A víte, co je nejhorší? Ani nemám chuť mlsat! Nevím, co se to se mnou děje, já jsem největší mlsalka ever, ale v poslední době na sladké takovou chuť nemám… Bonbonky z mého čokoládičkového kalendáře mi nechutnají, jím je jen „z povinnosti“, a vůbec se netěším ani na vánoční cukroví. Bože, já jsem letos takovej Grinch, to není možný! :D

Vůbec nevím, kde jsme tady k tomu děsnýmu stromečku přišli,
ale narafičila jsem na něj vánoční světýlka
a večer je zapínám, vypadá to hezky... 
Ovšem aby to bylo vidět i venku,
musela jsem ho podložit knížkama, haha

Je mi strašně líto, že místo vánoční atmosféry tu na vás v blogmasech prskám jen negativitu. A pěkně mě to štve. Tak moc, že jsem se rozhodla s tím konečně něco udělat! Vyhlásila jsem tedy konec fňukání a poflakování se! Chce to akci!

Začala jsem tím, že jsem si pořádně uklidila v pracovně a u toho jsem si trochu utřídila myšlenky. Pak jsem si udělala pořádek v diáři a sepsala jsem si věci, které potřebuju nebo chci stihnout do Vánoc, případně do konce roku. Doufám, že to, že jsem si to tak pěkně sepsala a naplánovala, mi pomůže být zase trochu motivovanější a akčnější. Jo, flákat se bylo fajn, vlastně jsem to i potřebovala, když jsem se necítila dobře, ale už to chce začít něco dělat, jelikož třeba už moc nestíhám věci do školy, hups, takže musím zabrat!

Kromě toho jsem si taky nakoupila ingredience na vaječňák a na jedno nepečené cukroví, které chci vyzkoušet udělat. O výsledcích vás tu samozřejmě budu informovat, haha. A taky jsem si koupila moje oblíbené marcipánové brambory – a jako jo, zbaštila jsem jich spoustu, avšak nemám z toho takovou radost jako dřív. Asi fakt prostě stárnu a stává se ze mě menší mlsalka Oo No jo, c'est la vie oO Třeba aspoň konečně zhubnu, haha!

Jak to máte s mlsáním vy?

Komentáře

  1. Já teď zobu všechno možné, mám strašné chutě poslední dny xD Ono někdy na ty Vánoce není úplně nálada, já třeba sledovala od půlky listopadu, jak všichni zdobí v okolí domy světýlkama, že sama jsem na výzdobu vůbec neměla náladu. A když jsem viděla ten sníh - to je nejlepší výzdoba vůbec! Doteď nemám ani adventní věci a kdyby světýlka přítel nepověsil, tak ani ty xD Ale dárkys nadšením balím a hrozně se těším :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. souhlasím, sníh vždycky dodá tu správnou atmosféru :) mě balení dárků teprve čeká, ale už se na to moc těším! :D

      Vymazat
  2. Ahoj, já letos snackuju tak nějak od podzimu, ale čím jsem starší tím víc je to slané a ne sladké. Ono mi taky sladké nedělá moc dobře, tak to bude i tím :-D Ale k babičce na cukroví se těším, to rozhodně! Miluju vanilkové rohlíčky, pařížské rohlíčky i jedno babiččino speciální cukroví a taky klasiku - linecké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. uuuuu, pařížské rohlíčky jsou moje nejmilovanější cukroví, to bych jedla pořád :D ♥ akorát jsem je trochu upgradovala, místo oříškového základu děláme kakaový, podobný třeba lineckému... a říkáme tomu housenky :D protože ten krém je prostě takovej kroucenej :D

      Vymazat

Okomentovat