BLOGMAS 2023 #2

Když jsem si na začátku semestru hledala tipy, kam v Hradci vyrazit, zjistila jsem, že celkem nedaleko od centra je přírodní rezervace, kde žijí divocí koně! To je naprosto boží, navíc z fotek to místo vypadá fakt krásně, takže jsem si procházku tam přidala na seznam věcí, jež bych v Hradci někdy ráda podnikla. A jelikož jsem dnes měla do školy dorazit až na dvanáctou, řekla jsem si, že se tam konečně zkusím podívat.

Přes noc ovšem přibyla spousta sněhu – a sněžilo dál. Nejdřív jsem si řekla, že to mě zastavit nemůže, protože je to prostě krásný, jenže když jsem dorazila na místo, došlo mi, že bych se musela brodit sněhem, takže bych zřejmě velmi brzy měla promočené boty, což jsem fakt nechtěla, a tak jsem prozkoumávačku tohoto zajímavého místa raději odložila na jindy. Škoda, ale myslím, že to bylo moudré rozhodnutí.

Vyrazila jsem tedy pěšky směrem do centra, že si udělám procházku aspoň takto. Cestou jsem si koupila něco dobrého k snídani a taky jsem pořídila vánoční dárek pro matičku (a později i pro Mývala, takže už mám víc než půlku dárků nakoupenou!). Pak jsem to zakotvila ve vědecké knihovně, kde jsem byla úplně poprvé. Moc jsem to tam nezkoumala, vlastně jsem si tam jen sedla a snažila jsem se trochu nacvičit přednes básničky, co jsem na dnešek měla do školy. A taky jsem si chvilku psala do deníčku, měla jsem totiž hlavu plnou různých myšlenek a potřebovalo to ven, díky čemuž nakonec vznikl kus mé vlastní básně. Ještě na ní budu pracovat, ale až bude hotová, nejspíš se tady na blogu taky objeví.


Do školy jsem dorazila s předstihem, takže jsem si před vyučováním stihla dát něco málo k obědu a pokecat se spolužáky, a pak už následovala přehlídka. Každý vystoupil s nějakým uměleckým textem, který si připravil, a nakonec jsme hlasovali, čí vystoupení nás zaujalo nejvíc. To mě bavilo, hehe. Můj výkon teda asi mohl být o něco lepší, ale jsem s ním vlastně i tak spokojená (a mám tak už první zápočet, huuu!). I když mě trochu mrzí, že dneska nám k tomu pan učitel nic neříkal, byla bych ráda za zpětnou vazbu, avšak aspoň to takto uteklo rychle a skončili jsme brzy, což se mi hodilo, protože za mnou do Hradce přijeli rodičové a brácha, že se půjdeme podívat po vánočních trzích.

No jo, jenže v Hradci trhy začínají až 8. prosince a stromeček se rozsvěcuje první adventní neděli. Tak to nám moc nevyšlo, haha, nicméně i tak jsem je provedla centrem, ukázala jsem jim zatím nerozsvícené stromečky, zazvonili jsme si na zvoneček (já dokonce dvakrát!) a na několik stánků jsme i tak narazili, takže to ve výsledku bylo moc fajn. Hradec je prostě krásný město, navíc pořád sněžilo, takže to bylo o to kouzelnější.



Skvělej film, na ten si určitě zajděte! :)


Cesta domů pak byla docela náročná, protože silnice kvůli sněhu nebyly zrovna v nejlepším stavu, museli jsme jet fakt pomalu, ale hlavně že jsme dorazili bezpečně domů. Teď už se jen zachumlám s Mývalem do peřin a otevřu si dvě políčka z čokoládičkového adventního kalendáře, co jsem od něj dostala. Tak ahoj, zase zítra!

Jak jste na tom s vánočními dárky? Kolik toho už máte pokoupeno?

Komentáře

  1. Krásné zasněžené fotky. Nám se tu na severu Čech sníh taky pořád drží a je to neskutečná krása! Kéž by sníh vydržel až do Vánoc! Já jsem včera dělala už vánoční výzdobu a koupili jsme i stromeček, který je teda zatím na balkoně, ale už bych ho chtěla ozdobit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. super! :) sníh už je teda teď bohužel fuč, ale moc moc si přeju, aby na vánoce ještě napadl, tak snad se mi přání splní! ♥ :D

      Vymazat
  2. Ahoj, už mi chybí posledních pět dárků pokud se nepletu, na ty se chystám po výplatě. Moc pěkné zasněžené fotky, ve vědecké knihovně jsem před prezentací kotvila též, akorát v přilehlém CrossCafé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeee, vidíš, jsme se mohly sejít! :D v CrossCafé jsme teda jeste nebyla oO

      Vymazat

Okomentovat