Blogmas 2023 #5

Dneska se mi vůbec nechtělo ven z postele, protože jsem se necítila dobře, jako kdybych měla být nemocná a strašně se mi motala hlava, a tak to pokračovala celý den. Potřebovala jsem ale skočit do města odevzdat dárečky pro děti do dětského domova, letos jsem se totiž poprvé zapojila do projektu Krabice od bot. Udělala jsem dva balíčky, pro kluky 7–8 let a 9–10 let. Co jsem tak koukala na internetu, lidi tam kolikrát dávají docela dost hodnotné dárky, já tam dala spíš maličkosti, ale myslím (a doufám), že by to dětem mohlo udělat radost. Věřím, že je to lepší než nic. Krabice jsem pak zabalila to roztomilého vánočního papíru, do nějž asi budu letos balit všechny dárky, protože ho mám ještě fakt hodně.

Ještě jsem pak skočila nakoupit nějaké věci na mikulášskou nadílku, ale zmerčila mě u toho matička, takže viděla, co jí Mikuláš přinese, haha. Doma jsem pak vytvořila balíčky pro rodiče, pro bráchu, Mývala a babičku se strejdou. Všichni dostali nějaké arašídy, kiwi, kaki a pomeranč a k tomu něco na chuť – čokoládičku, čokotyčinku, pivo, instantní nudle, sýr a křup, zkrátka nejrůznější mňaminky. Do balíčku babči jsem dala nějaké čumáky, to vím, že takto v zimě ráda pije, a našim jsem tam dala něco jako ginger shot, protože oco zrovna leží doma nemocnej, tak ať si dá.

A jelikož jsem se fakt necítila dobře (řekla bych, že jsem se nastudila o víkendu v Hradci), šla jsem si lehnout. Nějak jsem na nic víc neměla sílu. Později jsem se jen rozhodla, že si obarvím vlasy. Chtěla jsem otestovat novou barvu, a když jsem rozbalila krabičku, zjistila jsem, že tato barva funguje tak, že si vlasy nejdřív odbarvíte a až pak na ně dáte tu samotnou barvu. Já si však řekla, že když už si teda budu vlasy odbarvovat, zase si po nějaké době vyzkouším, jaké je to být blond/zrz, a zatím jsem tu fialovou nepoužila. Připadá mi, že vypadá jak někdo od Weasleyových, lol, moc se mi na mě ta barva nelíbí, připadám si v ní taková „vyblitá“. No, pár dnů to nechám a pak šup zpět na fialovo.

K večeru se pak pro mě zastavila matička. Jely jsme předat babči a strejdovi mikuláše a pak jsme šly do kina na nový film s mým milovaným Karlem Rodenem Tancuj Matyldo, o němž jsem psala samostatný článek. V kině to ale bylo strašně super, protože tam všude měli plakáty s mýma oblíbencama, huuu, byly tam plakáty s Chaplinem a Napoleonem a taky tam lákali na Wonku a nového Aquamana. Vypadá, to, že teď budu do kina chodit docela často, haha!


Nakonec to byl docela fajn den, ale fakt se necítím vůbec dobře, tak už jdu do hajan a doufám, že se z toho nastuzení vyspím. Tak ahoj zítra!

Jak to máte s Mikulášem vy? Taky vám nadílku nosí do misky na okně, nebo někam jinam?

Komentáře