Blogmas 2023 #11

Dneska se nedělo vůbec nic zajímavého, jen jsem celý den pracovala na své seminárce a v pauzách jsem pokoupila nějaké další vánoční dárky. Pořád ještě nemám všechny, ale už mi zbývají snad jen poslední 2 nebo 3 a budu to mít komplet. Teda myslím :D Asi si to všechno ještě raději sepíšu.

Mám ohromnou radost z toho našeho vánočního stromečku, líbí se mi, jak nám tu voní, a ty barevné baňky, co jsem na něj navěsila. Teď už vánoční náladu mám a těším se, jak tu seminárku dokončím (snad zítra) a vrhnu se na balení dárků a další věci, co mám v plánu.

Ještě než všechen sníh roztál,
stihla jsem zachytit trasu jednoho z ptáčků,
co nám přiletěl na krmítko ♥

A abych do tohoto článku ještě něco trochu přidala, řekla jsem si, že bych se s váma podělila o to, co jsem si od Ježíška letos přála já. Obvykle naprosto přesně vím, co bych chtěla, ale tentokrát pro mě bylo fakt těžké něco vymyslet, nevím proč oO Mám pocit, že tak nějak všechno mám. Ale tak nakonec jsem si přece je něco vymyslela:

  • Chtěla bych mou oblíbenou voňavku od Guess Seductive Red, protože už mi dochází.
  • Chtěla bych pro mě s Mývalem poukaz na jízdu na koni. Zkusili jsme si to v listopadu a moc se nám to líbilo, tak by bylo super jít znovu.
  • Chtěla bych, aby mi oco vyrobil budku pro ptáčky, ideálně pro rehky, protože ti si tu u nás v létě pod pergolou udělali hnízdo, ale nedopadlo to moc dobře :/ A jelikož je rehek ptákem roku 2024, bylo by hezký mít tu pro něj připravený bydlení! :D Ale byla bych ráda i za budku pro sýkorky nebo vrabce, těch nám tu létá nejvíce.
  • Chtěla bych rolovací podložku pod puzzle. Že něco takového existuje, jsem objevila docela nedávno, a připadá mi to jako naprosto geniální vynález.
  • A ještě by se mi líbilo dostat něco od Manufaktury z té aktuální limitky Lesní ovoce. Ta značka je mi sympatická a strašně se mi líbí ten obal s ptáčkem, hehe.

Tak uvidíme, jestli se mi některé z těch přání vyplní…

Co si od Ježíška letos přejete vy?

Komentáře

  1. Ahoj, já už mám od Ježíška "objednáno" ale kdyby se mě někdo ještě ptal tak bych chtěla Mozaiku Duše od Tomáše Kvapilíka, lístky do divadla a nebo zrcátko na líčení na nožičce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jooo, Mozaika duše mě taky docela zaujala oO a lístky do divadla bych taky brala! :D

      Vymazat

Okomentovat