Blogmas 2023 #9

Dneska to bylo fajn. Skoro celý den sněžilo, sice malinko, ale jo. Je to krásné, mám radost, že je sníh a že už se drží tak dlouho. Snad ještě nějakou dobu vydrží!

Já se tedy dneska řídila svým to do listem. Nestihla jsem úplně všechno, co jsem si na něj napsala, ale zvládla jsem toho hodně a vyhnula jsem se panikaření a stresování, to mě moc těším.

Celý den jsem pracovala na své seminárce do školy a v pauzách jsem vždy udělala něco vánočního – nainstalovala jsem světýlka před dům, pověsila jsem jmelíčko, vybírala jsem na netu nějaké vánoční dárky a uvařila jsem vaječňák! To jsem zkoušela úplně poprvé a myslím, že to nedopadlo špatně. Ještě uvidíme, jaký bude, až se trochu uleží, ale jsem s ním vlastně už teď spokojená, hehe. Hlavně jsem ráda, že jsem se do něj fakt pustila. A taky jsem upekla banana bread, kterej je výbornej!

Hehe, jak to tak píšu, dochází mi, že to vlastně pro vás asi není vůbec nic zajímavého, haha, ale já si dnešek moc užila a myslím, že je fajn si to takto minimálně pro sebe shrnout a uvědomit si, za co všechno může být člověk vděčný a co mu dělá radost. Posiluje to pozitivní myšlení a to si já snažím udržovat!

No nic, ještě sem hodím nějaké fotky a jdu do peřin. Tak ahoj zítra! 😊

Celej můj „outfit“ byl dneska vánoční!



Už jsem vytáhla i moje nejmilejší talíře

Děláváte na Vánoce domácí vaječný koňak?


Komentáře

  1. Neděláme, ale tchýně dělá jakýsi likér čokoládový. Já likérová nejsem, daleko radši si otevřu Plzeň :D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat