Blogmas 2023 #10

Dnes jsem měla v plánu celý den psát seminárku jako včera, ale nakonec bylo všechno úplně jinak…

Nejdřív jsme jeli s bráchou nakoupit. Koupila jsem ještě nějaké dárečky a taky novou kofolu, s rumovou příchutí – a víte, jak to chutná? Jako rum s colou! :D Lol, nevím, co jsem od toho čekala za zázrak :D

Tam, kam jezdíme pro stromečky,
mají tuto nádhernou kočku ♥

Potom jsme ale jeli koupit vánoční stromečky!!! Máme takový jedno místo, kam pro ně tradičně jezdíme, a cesta tam letos byla obzvlášť super, protože jak je všude sníh, bylo to nádherný, všechno bílý, kouzelný… A po cestě jsme viděli hromadu zajímavých zvířat – několik volavek, pak dva obrovský dravce, jak u silnice něco baštili, skupinku srnek a taky muflony v ohradě a pak lamu a lamátko, to bylo ohromně roztomilý, protože bylo ještě fakt miniaturní, hehe.

Dneska jsem vytáhla svou červenou mikiny s Grinchem
a taky čapku, ve které si připadám jako Keira v Love Actually :D

A doma jsme si stromečky hned nainstalovali, takže huuuuu, stal se zázrak, konečně máme stromeček a já už mám konečně pocit, že budou Vánoce!

Naši nám půjčili starou televizi, kterou měli doma,
a já už viděla i vánoční reklamu na kofolu, hehe!

Nastrojila jsem stromeček jak náš, tak bráchův. Brácha si vybral ozdoby do hněda a bronzova, my máme stromek barevný, protože jsem se nemohla rozhodnout, do jakých odstínů ho chci ladit, tak jsem na něj navěšela všechny možný barvy a myslím, že to vypadá dobře. Tak mám radost, fakt obrovskou. Hned mám chuť i balit dárky a všechno, ale nejdřív musím napsat tu seminárku, tak snad se mi podaří zítra na tom máknout, protože ty stromečky mi dneska zabraly skoro celý den :D


Letos se mi náš stromeček extrémně líbí
a fascinuje mě, jak je vysoký,
je to změna, minulý rok jsme měli jen takovýho prďolku :D ♥

P. S. Celý den jsem upíjela ten svůj vaječňák a musím se pochválit, moc mi chutná!

Kdy zdobíte stromeček vy?

Komentáře

  1. Teď to zasněžené bylo kouzelné snad úplně všude. Moc jsem sněhu nevěřila, ale o to víc se mi potom líbilo, když padal. Hned několikrát padal celý den a celou noc, takže ho bylo dost. Od baráku jsme pak náš kopec museli vyjíždět na řetězech, což teda byla zase nová zkušenost :-D. Stromeček máte hezký, povedl se ti jak nazdobit, tak i vybrat :-). Když jsem byla dítě, stromeček jsme zdobili na Štědrý den dopoledne. Co mám vlastní domácnost, tak zdobím den před nebo pár dní. Podle toho, jak to vyjde. Teď budeme mít po letech živý stromeček a moc se na něj těším, Barevně bych chtěla červeno zlatý - mám prostě ráda osobně klasiku a musím se přiznat, že se mi moc líbí ty přes zdobené v americkým stylu :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, to teda muselo být dobrodružství s řetězy :D Joo, červená a zlatá je krásná kombinace, taky jsem nad ní letos uvažovala, dlouho jsme ji neměli oO Tak možná příští rok! .)

      Vymazat
  2. Ahoj, když jsem byla malá, tak jsme stromeček zdobily vždy s mamkou a ségrou, ale teď co bydlím u tchýně si ho zdobí tchýně sama podle toho, jak jí to vychází v práci. Má umělý stromeček, takže kupování jako tradice není.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat