Moje aktualizovaná vision board pro rok 2024

Ahooj, lidičky, jakpak se máte? Taky vám už došlo, že víc než půlka 2024 je za náma? Je šílený, jak strašně to letí!

Se mnou je to letos jako na horské dráze. Chvilku jsem se měla fajn, pak to šlo z kopce, potom zase dobrý, ale následoval sešup na totální dno. No a teď? Najednou je mi skvěle. Mám pocit, že se něco uvnitř mě změnilo, cítím se opravdu dobře. Užívám si léto, moc. Jsem vděčná za všechny a všechno, co okolo sebe mám. A věřím, že mnoho dobrého mě letos ještě čeká.

Proto jsem si trochu aktualizovala svou vision board a ráda bych se tu o ni s vámi podělila.


Ve zbývajících měsících tohoto roku bych se ráda dál věnovala józe, což je aktivita, jejíž blahodárné účinky na mě jsem si uvědomila poměrně nedávno. Vlastně za to vděčím lektorce z nového jógového studia u nás ve městě, jejíž přístup mi maximálně vyhovuje, a zatím pro mě byla každá hodina s ní ohromně přínosná.

Taky bych se chtěla zase trochu víc zaměřit na jídlo. Moje strava je něco, co řeším už delší dobu, avšak moc se mi zatím nedaří udržovat si nějaký zdravý jídelníček, ale snažím se.

V následujícím ani ne půlroce mě taky čeká hodně učení. Rozepíšu se o tom víc v nějakém následujícím článku, ale hodlám dál pokračovat ve studiu na VŠ, k tomu si od září přiberu VOŠku a také intenzivní přípravu na přijímačky na psychologii.

Ve volném čase bych se ráda věnovala čtení, to mě v poslední době zase docela dost chytlo, a taky blogování, protože mi to zkrátka opravdu chybí. Zároveň bych chtěla nějaký čas věnovat dobrovolničení, ideálně někde u nás ve městě, abych začala pomalu sbírat praxi v práci s lidmi. A pokud vše dobře vyjde, čeká mě do konce roku ještě i několik parádních koncertů, na které se těším už teď!

Moje největší přání ale je získat jednu super práci, o niž se momentálně ucházím. Mám dojem, že je to to ono, co jsem celou dobu hledala. Moc doufám, že mi to vyjde. Držte mi pěsti, prosím.

A samozřejmě taky chci trávit co nejvíc času s mýma dvěma nejmilejšíma – naším kocourem a mým Mýválkem Předpokládám, že bych se mohla dočkat i zásnub – plánujeme totiž svatbu, ale zatím to ještě není „oficiální“, tedy nemám prstýnek :D Nejvíc by se mi líbilo, kdyby se Mýval vyslovil o víkendu v Praze, který máme naplánovaný a na nějž se moc moc těším. Tak uvidíme.


Tak jo, to jsou moje přání a vize pro zbytek roku 2024. Co byste ještě letos rádi zažili vy? Dejte mi vědět do komentářů, prosím, a zatím se mějte, ahoj! 😊

Komentáře

  1. Luci, jsem za tebe moc ráda! Plány máš, je jich spousta a jsou moc hezké, tak se jich drž! Moc ti přeji, aby práce i to osobní vyšlo!
    Opatruj se! Užívej si léto! Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji Ti, aby ti všechny tvé plány vyšly a měla ses jen dobře! Tenhle rok neskutečně utíká a taky jsem zažila sešup dolů a zase nahoru. Ale to je prostě život. 🍀

    OdpovědětVymazat
  3. přeji, ať ti to vyjde a jsi šťastná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné plány <3 Moc ti přeji, aby ti to vyšlo podle tvých představ! <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem moc ráda, že se máš krásně :) Máš moc hezké plány. Doufám, že zásnuby přijdou cobydup :) Můj velký cíl pro tento rok bylo udělat státnice z matematiky, což se mi před týdnem splnilo, tak mám radost :) Teď si dávám chvíli oddych a pak se musím znovu ponořit do diplomky.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat