Proč jsem zase zmizela?

Proč jsem zase zmizela? Ve zkratce – protože můj mozek se mnou opět začal hrát svoje zvrácený hry. Přiznám se, že mě zaskočilo, jak rychlý a velký sešup to byl, nicméně snažím se to nějak ustát. Nechci to tady teď moc rozmazávat, jelikož je to příliš aktuální. Myslím, že pokud to tu budu chtít sdílet, bude to až s odstupem času, jestliže se mi podaří si to všechno v hlavě zpracovat.

Vím, že ani není nutný tu cokoli vysvětlovat, že na tom stejně nezáleží, ale ráda bych se sem na blog zase pozvolna vrátila, avšak připadalo by mi divný zčistajasna přidávat nové články, když tu začal avizovaný Májový deníček, který se mi ale ani zdaleka nepodařilo dokončit.

Blogování mě fakt moc baví a dost mi chybí, ale musím se naučit k tomu přistupovat s lehkostí, skutečně to vnímat jen jako koníček, jako něco, co dělám čistě pro radost, že to není povinnost. Můj dosavadní přístup totiž nebyl zrovna zdravý. Spíš naopak – moje nepravidelné blogování je jednou z mnoha věcí, které můj vnitřní kritik používá jako zbraň proti mně, vidí to jako další chybu, již mi může vyčítat. A to se mi samozřejmě nelíbí, chci se naučit vnímat to jinak a ideálně se jakýchkoli výčitek v tomto směru zbavit.


Tak uvidíme, jestli se mi to podaří.


Budu ráda, když mi tu do komentářů hodíte třeba jen , nic víc. A „uvidíme“ se příště u nějakého „normálnějšího“ článku 😊

Komentáře

  1. Luci, moc ti přeji, aby bylo dobře!
    Opatruj se a hlavě se k nám vrať! Když ti to dělá radost...
    Hezkou neděli! Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ať je brzo lépe! Blogování a psaní obecně je dobré brát, jako koníček, jako odlehčení a ne se do toho nutit, když není nálada nebo čas. Určitě bych si to nevyčítala, ale občas se také potkávám s myšlenkou, že jsem dlouho nic nesepsala, ale vím, že by mě to pak zahnalo do pekel :-D. Tak jak říkám, ať je brzo lépe a snaž se si nic nevyčítat :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Budu si ráda číst tvoje nové články :) Je fajn, že jsi zase tady. Ať je jen a jen lépe!

    OdpovědětVymazat
  4. Blogování je skvělý koníček 😃 a je super, že blog tu je stále, ten vždycky počká až bude lépe nebo chuť psát 😃😊 těším se na další články a ráda tvůj blog zase navštívím😊😃

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem ráda na nový článek a budu se těšit na další. Ať se ti daří <3

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Mrzí mě, že jsi měla náročné období :( Posílám sílu! Je potřeba brát blog jako koníček, odreagování, ne jako povinnost!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat