Blogmas 2023 #22

Dnes dopoledne jsem vyrazila s matičkou do města nakoupit. Chtěly jsme se vyhnout předvánočním davům lidí, ale moc to nevyšlo, haha, dneska už totiž zřejmě mělo hodně lidí volno a taky si vyrazili nakoupit s předstihem, tak to v obchodech bylo docela šílené.

Potom jsme nabraly kámošku Prdelu a společně jsme jely k nám na oběd. Mám radost, že jim chutnalo, co jsem uvařila, hehe, pěkně jsme se nacpaly. Matička pak jela domů a já se s Prdelou vydala na procházku, což bylo moc fajn, protože jsme šly trasu, kde jsem ještě nikdy dřív nešla, to se mi moc líbilo, tak ráda objevuju nové cestičky. Venku byla docela zima, funělo a pak nás i chytla pěkná chumelenice, tak jsme si po příchodu domů uvařily punč, který na to, že to byl nás první pokus v životě, vlastně nebyl vůbec špatný.



Dál bylo v plánu balit dárky a koukat u toho na vánoční filmy, ale matička mi zavolala, že se něco stalo a jeden náš příbuzný je v nemocnici. Určitě to tu nechci nijak rozmazávat, ale docela dost mě to rozhodilo, mám o něj fakt strach, myslím na něj a doufám, že bude v pořádku

Chvilku mi trvalo, než jsem to zpracovala, jsem ráda, že jsem tu měla tu Prdelu, která mi s tím pomohla, ale pak už šla domů a já se dala do toho balení dárků. Připadá mi, že toho letos mám nějak málo, avšak asi to bude tím, že dávám docela dost poukazů, tak to prostě asi jen nejsou nějaké objemné dary… Ale věřím, že udělají radost!

No a teď už půjdu spát, tak dobrou, zase zítra.

Balíte dárky do balicích papírů, nebo vždy všechno raději šoupnete do dárkových taštiček?

Komentáře

  1. Ahoj, jsem tým balící papír. Vyloženě se v balení dárků vyžívám. Bohužel nás letos na Vánoce opustil přítele něco jako strejda.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat