Blogmas 2023 #21

Dneska jsem se rozhodla udělat matičce radost a zajít jí tady vedle do městečka do obchodu koupit jabka, který má moc ráda. Říkala totiž, že by je chtěla, ale nějak jí nevycházel čas, aby se tam pro ně otočila, tak jsem si řekla, že ji trochu překvapím a zároveň se aspoň projdu. Pravdou však je, že se mi tam moc nechtělo, jelikož venku pršelo a ta cesta tam je docela na nic, musíte jít vlastně po silnici, to je děsně nepříjemný, ale potřebuju pohyb, tak jsem šla! :D Teda tam jsem jela autobusem a od tam jsem pak šla domů pěšky. Ovšem bez jablek, protože v tom obchodě měli zavřeno, otevírají až v novém roce, tak je mi to líto, těšila jsem se, že matičce udělám radost. A procházka to teda taky nebyla nic moc, chodit po silnici je fakt děsně nepříjemný, nemám to vůbec ráda. Jediné pozitivum ale je, že u té silnice mají výběh krávy, jsou tak krásný, hehe, některý jsem asi i zaujala a koukaly na mě a některý i sem tam zabučely, to bylo milé.

Potom jsem se stavila vyzvednout zásilku – dárek pro slepičky! Přece jen jim stihnul přijít! Mám radost. Balík byl ale docela těžkej, musela jsem ho vzít oběma rukama, takže jsem musela jít bez deštníku a pěkně jsem cestou domů zmokla.

K večeru jsme jeli na filmový kvíz. Měl být na téma vánoční filmy a pohádky, ale ptali se tam i na normální animáky a večerníčky. Fakt jsem nám věřila, že bychom mohli vyhrát, ale bohužel jsme skončili myslím 4. od konce. Bylo tam asi 15 týmů, to jsem vůbec nečekala, že tam bude tolik lidí! Každopádně my byli jen 3 a hlavně nám tam chyběl někdo starší, co by znal ty starší věci – původně s náma měli jít i moji rodičové, a kdyby bývali fakt šli, myslím, že bychom se umístili o dost líp. Plus víc hlav víc ví, že jo. No nevadí, i tak mě to bavilo. A neodešli jsme s prázdnou, měli tam totiž filmové plakáty z kina k rozebrání a mně se splnil sen a našla jsem si tam plakát Napoleona. Ten film samotný se mi nelíbil, ale Phoenix jako Napoleon jo a ten plakát je boží a moc jsem ho chtěla, tak jsem ráda, že ho fakt mám Jen musím vymyslet, kam si ho nalepím, jelikož je fakt velikej. A taky jsem si vzala plakát k Bodu obnovy, z něj si jen vystřihnu Karla :D

Cesta domů pak byla docela zajímavá, protože strašně moc pršelo, místy doopravdy intenzivně, že stěrače nestíhaly, a navíc se šíleně blýskalo a hřmělo. To jsem teda ještě nezažila, že by byla takto na Vánoce bouřka.


Teď už jsem v posteli a nějak vůbec nemůžu usnout. Myslím na tu hrůzu, ke které dnes v Praze došlo. Je to otřesné, je mi z toho tak úzko. Jsem v šoku. Je mi líto všech, kterých se to jakkoli týká. Taková krutost. Tolik bolesti a utrpení… Zbytečně. Taková nespravedlnost... Je mi z toho zle.

Komentáře

  1. Ahoj, tvoje pocity z události na FF UK chápu, je to hrozný. Chápu, že má někdo bolest v sobě, ale nechápu to nutkání působit jí ostatním.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat