Blogmas 2023 #20

Vůbec nevím, kam se ten dnešek poděl. Mám pocit, že jsem neudělala dohromady nic, a přitom už je večer.

Dopoledne jsem strávila tím, že jsem hledala informace o tom, jak přerušit živnost a přihlásit se na pracák. Něco se mi nakonec povedlo udělat online, ale ještě mě nějaké věci k vyřízení čekají.

Na té fotce to není vidět,
ale byly zase děsně krásný mraky a takový zvláštní světlo
Po obědě za mnou přijela matička, daly jsme si spolu kafíčko a pak jsme se šly projít do města. Budu letos na ježíška dávat docela dost poukazů, tak jsem potřebovala koupit nějaké obálky. Nakonec jsem vzala jen obyčejné bílé, nějak se mi za to nechtělo víc utrácet, ale nalepím pak na ně různé vánoční samolepky, těch mám doma víc než dost. Další hlavní důvod, proč jsme do města šly, bylo to, že jsem chtěla koupit dárek našim šnekům – říkala jsem si, že bych jim koupila třeba mango, to už dlouho neměli. Ale všude v obchodech bylo tolik lidí, asi že už jsou Vánoce fakt za rohem, že jsem na to dočista zapomněla.

Doma jsem pak udělala pár kousků nepečeného cukroví. Jsou to takové kuličky (nebo spíš hroudy) ze strouhaného perníku, karamelového kondenzovaného mléka a másla obalené v lískových oříškách a kakau. Původně to měly být medovníkové kuličky, ale měla jsem na to dva recepty a nemohla jsem se rozhodnout, který z nich udělat, tak jsem prostě nějak improvizovala a vzniklo tohle. Jíst se to dá, ale jsem ráda, že je toho fakt docela málo, hah, že to rychle zmizí.

Holky moje  ♥ Pro ně mám dárek na ježíška objednanej,
ale bohužel už to nestihne přijít, achjo, letos jsme to fakt podcenila

Než jsme si pak s Mývalem pustili Masterchefa, šli jsme se podívat k nám do auta, protože mi matička volala, jestli tam nezapomněla deštník. Jenže jakmile jsme zavřeli vchodové dveře, Mýval si uvědomil, že sice má klíče od auta, ale ne od domu. Ještě že jsme se mohli schovat do toho auta a počkat tam, až přijede brácha z práce a otevře nám, protože jsme šli jen tak nalehko v tričku. No byla to psina.

Kupujete svým domácím mazlíčkům dárky pod stromeček?

Komentáře

  1. Ahoj, kupuju. Vloni měla Harley kazetu s pamlsky a hračkami a letos dostane krabici Felixe a fontánku na vodu ve stejné barvě jako má misky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeee, to je super, my fontánku našemu kocourkovi pořídili nedávno a moc si ji oblíbil :)

      Vymazat
  2. Ups :D No ty kuličky (hroudy :D) vypadají dobře a určitě moc dobře chutnají :) Kolik máte slepiček? My máme kropenaté (nevím kolik, možná deset) a šest bílých letošních :) Šneky nemáme :D Letos říkala babička, že něco pejskovi koupí, možná koupí něco i rodiče, já jsem pro kočky mého bráchy a jeho přítelkyně koupila hračky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no teda, to je spousta slepiček! :D ♥ my máme 4 slípky, příští rok jim budou 3 roky, tak přemýšlím, že postupně taky trochu rozšířím chov, ale ještě to musím promyslet... mám je víceméně jako mazlíčky, neberu je, že jsou jen pro užitek, tak pak špatně nesu, když jsou třeba nemocný a všichni mluví jen o tom, že mají jít rovnou na špalek -_-

      Vymazat

Okomentovat