Blogmas 2023 #16

Dneska ráno to bylo docela legrační. Můj Mýval totiž pomáhal stěhovat své rodiče a vyrazil za nimi brzy ráno, ale říkal, že v 7:45 se pro něco zastaví doma a pak pojede zpět do města, tak že mám být nachystaná a sveze mě, protože já pak měla sraz se svými rodiči. Přiznám se, že mám často problém se vypravit včas, tentokrát jsem se ale fakt snažila, abych to stihla a nezdržovala ho. Bylo 7:42 a já šla ještě otevřít slepičky a dát jim najíst a už jsem viděla, jak Mýval zastavuje u našeho baráku, tak si říkám ok, to bude v pohodě. No bylo 7:47, když jsem vylezla před dům – jenže auto už tam nestálo. Mýval totiž zapomněl, že mě měl nabrat :D Tak se pro mě ještě vrátil, už tak jsem si připadala hloupě, že zdržuju, ovšem ještě ke všemu zůstat stát před závorama, co tu máme, a stál tam děsně dlouho, lol, třeba 10 minut, protože tu zrovna projely snad 3 vlaky :D No, bylo to vtipný.

S našima jsem se pak sešla v naší oblíbené cukrárně na snídani (a matička mě tam upozornila, že mám celou dobu naruby svetr, lol, vůbec jsem si toho v tom všem spěchu a zmatcích ráno nevšimla) a pak jsme s matičkou zašly pokoupit pár věcí, co jsme potřebovaly. Zastavily jsme se v lékárně, kde pracuje děsně milá paní, já si tam koupila čaj na nachlazení, ať máme něco doma do zásoby, a paní lékárnice nám k nákupu dala ještě balení vitamínu D – říkala, že už se tomu blíží datum expirace, tak že to dneska rozdává, ať se to zbaští, protože vitamín D je v zimě potřeba, hehe, to mi přišlo moc milé 😊

Zastavily jsme se i v Rossmannovi, kde právě mají akci na balicí papíry, že máte dva za cenu jednoho, čehož jsem využila, přestože doma ještě nějaké máme. Nejsem si totiž jistá, že by nám stačily, a měli tam ty papíry moc hezké, tak jsem vzala rovnou čtyři (jeden je teda narozeninový, s vydrama, huuu).

A ještě jsem si u vietnamce koupila moje nejoblíbenější laky na nehty. Doma mám spoustu různých značek a barev, ale většina z nich už je stará a zaschlá, tak už je skoro vůbec nepoužívám, v poslední době sahám právě jen po těchto, co jsem si jednou úplně random koupila – ale jsou fakt super, strašně dlouho mi vydrží. Takže všechny ty laky, co mám, protřídím a nechám si jen ty nové od této značky!

Z města jsme se pak přesunuly k našim, kde jsme se s matičkou daly do pečení cukroví. Musím nás pochválit, šlo nám to moc pěkně od ruky! Stihly jsme totiž úplně všechno upéct, slepit marmeládou i krémem i polít čokoládou. To jsme vůbec nečekaly, že to všechno zvládneme. Ale je pravda, že letos toho cukroví máme menší množství než obvykle, ovšem myslím, že to takto bohatě stačí.



Mimochodem, zkusila jsem trik, co jsem viděla na instagramu –
že to cukroví marmeládou neplníte lžičkou,
ale že ji dáte do sáčku, odstřihnete mu rožek, a tak vytvoříte takový plnicí pytlík.
Fakt je to tímto způsobem mnohem lepší, nejste upatlaní a plnění jde o dost rychleji,
takže doporučuju taky vyzkoušet!

K práci jsme si pouštěly písničky od Svěráka a Uhlíře, co byly v Hodině zpěvu, hah, jak já to milovala, když jsem byla malá. Ty texty mi ale připadají super i teď, kolikrát jsou fakt legrační a nápadité. Nejčastěji jsme si ale přehrály Vánoce, ach Vánoce, samozřejmě, ať je to tematické.

Naši mi ještě popřáli k svátku – dostala jsem od nich pokojovku, kterou vůbec neznám Oo Prý se jí říká kočičí uši, je strašně roztomilá a chlupatá, hehe. A taky jsem dostala domácí vaječňák, co mi oco uvařil, protože jeho vaječňák je naprostá lahůdka! (A ten můj už mi dochází! oO)

K večeru jsem se s našima zastavila na náměstí, kde měl vystoupení syn jedné z jejich kamarádek. Atmosféra tam byla fakt krásná, hráli hezky a všechno to tam bylo osvětlené a bylo tam i docela dost lidí. No bylo to hezké, ovšem já se tam moc dlouho nezdržela, protože jsme s kamoškou jely do Brna na Wonku, o čemž jsem psala samostatný článek.

Z kina jsme se prošly vánočním Brnem, dokonce jsme si i spolu zazvonily na zvoneček a přály jsme si přání, tak snad se nám splní, hah, a pak jsme se docela spontánně rozhodly, že zkusíme vystoupat na radniční věž. Slyšela jsem o tom jen samou chválu, že je to naprosto kouzelný, ale nevím, mně by se asi víc líbilo jít tam ve dne, takto potmě toho člověk přece jen moc nevidí, a víc okouzlující mi teda připadá pohled zespodu na tu krásně ozdobenou věž než takto dolů… Ale jsem moc ráda, že jsem se tam konečně podívala, plus je super, že jsme zřejmě vychytaly dobrý čas pro návštěvu, jelikož když jsme šly nahoru, nebyla tam žádná fronta, ale když jsme pak sešly dolů, stálo tam děsně moc lidí, hah, takže to bylo fajn, že my jsme se tomu vyhnuly.




Jejda, koukám, že jsem se docela rozepsala :D Ale už končím, teď ještě koukneme s Mývalem na StarDance, abychom zjistili, kdo to teda vyhraje, a pak hurá spinkat. Tak dobrou, zase zítra!

Který druh vánočního cukroví je váš nejoblíbenější?

Komentáře

  1. Ahoj, moje nejoblíbenější cukroví jsou od jedné babičky zřejmě pařížské rohlíčky a od druhé cikánské řezy a linecké, ale má výborné i vanilkové rohlíčky. Kdežto perníčky mi nikdy neučarovaly, ale za to je miluje moje sestra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to máme podobné chutě :) perníčky krásně voní, ale že bych je musela baštit ve velkým, to ne :D

      Vymazat

Okomentovat