Blogmas 2023 #12

Dnešek jsem opět z velké části věnovala své seminárce. Pořád to nějak nemůžu dát dohromady, ale myslím, že už je to snad na dobré cestě, tak snad už to zítra dokončím! :D

Taky jsem dnes po delší době dělala k obědu jeden skotskej recept, jmenuje se to rumbledethumps, není to vůbec nic složitého a doma nám to děsně moc chutná! Tak to mi udělalo radost.

Pořád se nějak nemůžu vynadívat na náš stromeček, je tak krásnej! Jsem ráda, že jsem zvolila ty barevný baňky, moc se mi to líbí.

Sníh dneska už skoro úplně roztál, ale zato krásně svítilo sluníčko a nádherně hřálo. Matička toho využila a přijela k nám, aby tu připravila svícny, které pak dáme na hřbitov. Fotečku bohužel nemám, ale moc se jí povedly, je na tyhle věci fakt šikovná. Dělala jsem jí u toho chvíli společnost a zbylé chvojí jsme pak daly do truhlíku a do květináče, co si dám před dům, ale musím si je ještě nadekorovat – doufám, že to zvládnu zítra, pak se tu jistě podělím o výsledek své umělecké činnosti :D

A taky jsem se dnes připravovala na Mývalovy zítřejší narozky – zabalila jsem dárky a společně s matičkou jsme pro něj připravily míša dort. Má moc rád Přátele, tak jsem mu na něj takto vytiskla a vystřihla Monicu, haha, viděla jsem ten nápad na instagramu a moc se mi to líbilo, tak snad bude mít i Mýval radost.

Noc nic, teď ještě trochu pouklízím a pak hurá do hajan. Dneska to opět nebylo nic moc zajímavého, ale pro mě to byl moc fajn a docela pohodový den, takže půjdu spát naplněná radostí a vděčností :) ♥

Do jaké barvy letos ladíte / budete ladit vánoční stromeček?

Komentáře

  1. My máme stromeček každý rok stejný - stříbrno-červený s dekorem zlaté a naprosto ho milujeme :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to zní jako moc hezká kombinace, my vždycky dávali červenou buď se zlatou nebo se stříbrnou, nikdy ne dohromady, ale letos to na internetu vídám docela často a vypadá to pěkně! :)

      Vymazat
  2. Asi bude převládat červená a zlatá, protože nejnovější ozdoby jsou takto dvě barevné sady.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat