Můj říjnový bucket list

Nevím, jak vy, ale já jsem totálně nadšená z toho, že už je podzim! Mám z toho ohromnou radost a rozhodla jsem se, že si toto období užiju na maximum! Dokonce jsem si sepsala takový podzimní bucket list, tedy seznam věcí, co bych během následujících dvou měsíců chtěla udělat, a řekla jsem si, že ho dám i sem na blog, třeba to někoho inspiruje a něco z těch věcí udělá taky, a pěkně se tak podzimně naladí!

Aby ten seznam nebyl moc dlouhý, rozdělila jsme si ho po měsících, takže tady jsou aktivity, co bych ráda podnikla během října:

  • upéct jablka v županu
  • upéct dýňový chleba
  • upéct dýňový koláč, dýňovou bábovku nebo dýňové muffiny
  • upéct halloweenské perníčky
  • ochutnat pumpkin spice latte
  • každý týden zkouknout 1 horor
  • zahrát si pexeso
  • hrát na kytaru
  • darovat krev (to není úplně podzimní, ale trochu halloweenské to je, ne? upíři by měli radost!)
  • jít na procházku podzimní přírodou
  • podniknout výlet na kolech
  • vydlabat halloweenskou dýni

Uznávám, není to nic extra, natož inspirujícího, ale já už se na to všechno tak těším! Hah, myslím, že z množství vykřičníků v tomto článku je moje nadšení naprosto očividné :D

Kromě toho bych se chtěla věnovat čtení, vybrala jsem si 4 knížky, které bych během října ráda přečetla, tak snad se mi to podaří. Taky bych chtěla zahájit vekou debordelizaci bytu, mám v plánu zkrátka projít místnost po místnosti a protřídit a urovnat všechny věci, co tu máme, a pak bych i ráda všude umyla okna, protože už pomalu ani není vidět ven :D A bylo by boží vymalovat koupelnu, ale to už se, myslím, nestihne, uvidíme. No a ráda bych se taky trochu zaměřila na to, jak moc utrácím. Chtěla bych začít trochu šetřit a utrácet s trochu větším rozmyslem než doposud.

Tak uvidíme, co říjen přinese, já do něj ale vstupuju s fakt velkým nadšením a pozitivním naladěním! :)

Komentáře