Tipy na podzimní aktivity

Jelikož to vypadalo, že se vám moje tipy na letní aktivity líbily, říkala jsem si, že bych mohla zkusit sepsat i nějaké nápady na podzim. Ovšem tentokrát jsem to nakonec pojala trochu jinak. Všude na internetu totiž vídám hromady různých tipů, jak si zpříjemnit podzim, ale připadá mi, že je to všechno pořád dokola. A tak se tu s vámi podělím o to, jak jsem si ony tipy upravila k obrazu svému.

Udělejte si doma podzimní výzdobu = Nekupujte podzimní/halloweenské dekorace, vyrobte si je

Nejsem si jistá, jestli na tento tip už není trochu pozdě, přece jen podzim je v plném proudu a většina lidí už to má doma vyzdobené, ale ještě před sebou máme Halloween (a vlastně to lze aplikovat i později na vánoční výzdobu). Všude na sociálních sítích vidím HAULy z Pepca, Actionu či Primarku a ano, ty věci tam mají moc krásné a levné. Já ale v poslední době většinou nakupuju z druhé ruky, pokud je to možné, a nějak mi došlo, že další sériové čačky z Pepca už doma nepotřebuju, že bych ráda něco „s duší“. A tak jsem se rozhodla, že si místo toho nějaké nové dekorace vyrobím. Prostě si koupím modurit a něco vymodeluju a vyjdu si do přírody a posbírám si věci na výzdobu tam. Moc by se mi ale líbil i nějaký strašidelný hrneček, takže přemýšlím, že se konečně poohlédnu po nějakém kurzu keramiky, kde bych si ho mohla sama vyrobit, aspoň bych si tak zase zkusila něco nového.

 

Uvařte si dýňovou polévku a domácí pumpkin spice latté = Vyzkoušejte nové dýňové recepty

Dýňová polévka samozřejmě k podzimu patří a taky si ji určitě ráda uvařím, ale chci vyzkoušet i nějaké nové recepty. Já třeba dýni dosud využívala jen do slaných pokrmů, ovšem existuje i hromada sladkých receptů, kde se dá využít, takže bych se letos ráda zaměřila právě na to. Avšak pokud jde o slaná jídla, moje matička dýni nedávno upekla s nivou a s vlašskými ořechy, znáte to? Pokud ne, určitě to vyzkoušejte. Bylo to vynikající! Jinak na internetu se to letos jen hemží recepty na domácí pumpkin spice latté, mě ale mnohem víc zaujal nápoj, který si připravovala moje oblíbená youtuberka Ruby Granger v jednom svém videu. Hrnek mléka (ona použila kokosové) smíchala se lžící dýňového pyré (které si doma vyrobíte velmi snadno, není třeba ho kupovat), dala to ohřát, přidala lžičku skořice a vše dosladila vanilkovým sirupem, ale můžete k tomu použít cokoli jiného (až to budu připravovat já, nejspíš dám javorový sirup). Nahoru pak dala ještě šlehačku a bylo hotovo. Vypadalo to moc zajímavě, tak se už těším, jak to vyzkouším.


Zajděte si na pumpkin spice latté = Odpusťte si kafíčko a ušetřené peníze dejte na dobrou věc

Chápu, že někdo si podzim bez této kávy nedokáže představit – dokonce jsem vypozorovala, že spousta lidí chodí do Starbucks jen jednou za rok, právě kvůli pumpkin spice latté. Ale co si ho teda raději zkusit vyrobit doma a ušetřené peníze využít k tomu, abyste pomohli lidem postiženým letošními povodněmi? Každá koruna se počítá. Já si teda odpustím něco jiného, protože na toto kafíčko nechodím, ale určitě to tak udělám.


Koukejte na Gilmorky a na Harryho Pottera Dejte si českou klasiku

Gilmorky i Harryho Pottera miluju, ale já mám na svém letošním podzimním watchlistu něco jiného – Slavnosti sněženek. Ty se totiž taky odehrávají na podzim. Neviděla jsem to sto let, takže si to chci osvěžit. Ovšem přiznám se, že bych chtěla zkouknout i dva filmy, které se v internetových podzimních tipech objevují velice často, a to Koralínu a Společnost mrtvých básníků, jelikož jsem je ještě neviděla a dost mě lákají. A nejraději bych u nás opět uspořádala filmový večer, protože jsme jeden měli docela nedávno a bylo to dokonalé.


Zdroj: NFA

Dále mám na svém seznamu ještě podzimní photoshoot – chtěla bych některý krásný podzimní den využít k nafocení pěkných fotek. Došlo mi totiž, že třeba s rodiči a bráchem nemám žádnou pěknou společnou fotku. Oni se totiž fotí neradi, což chápu, ale bylo by hezké takovou fotku mít. Alespoň jednu. A taky mám ještě jeden trochu uhozený nápad na focení a moc doufám, že se mi podaří ho realizovat – pokud jo, určitě se tu o to s váma podělím, to nemějte strach :D

 

A taky bych si letos přála ještě naposledy vyrazit na kolo. Snad vyjde počasí. A ještě se mi moc zalíbil jeden z tipů Karol, a to při podzimní procházce posbírat odpadky, které nějací darebáci do přírody vyhodili. To je super, to určitě udělám.

 

Budu ráda, když mi dáte do komentářů vědět, jestli vás něco ze zmíněných věcí zaujalo, nebo když mi napíšete, co teď máte v plánu dělat vy. Jestli jste si tu ale nic nevybrali, můžete mrknout právě ke Karol, ta těch tipů sepsala mnohem víc, jak na aktivity venku, tak doma. I to do list si u ní můžete stáhnout. 


A to už je ode mě dneska všechno, budu se těšit na vaše komentáře a uvidíme se“ zase příště! Ahooj!

Komentáře