Májový deníček #3 – škola a zkouška s dramaťákem

Dneska to vezmu jen ve zkratce, protože už pomalu ani nemůžu udržet oči otevřené :D

Po asi čtyřech hodinách spánku jsem se vydala na cestu do Hradce. Doufala jsem, že to dospím ve vlaku, ale jelo nezvykle hodně lidí, takže tam byl docela hluk.

Ve škole to naštěstí bylo docela krátké a zajímavé, moc mě to bavilo, takže jsem neusínala. Měli jsme ortoepii, pan učitel nám vše velmi dobře vysvětlil, a já tak mám po všech těch letech pocit, že konečně dokážu správně určit přízvuk!

Jelikož jsme skončili o něco dřív, měla jsem příležitost se v Hradci podívat do sekáče, kolem nějž jsem zatím jen chodila. Jde o Textil House, ty jsou moje nejoblíbenější, a zrovna tam měli slevu vše za 65 Kč. Chtěla jsem to tam jen omrknout, ale nakonec jsem si od tam odnesla obyčejné černé triko na sport s krátkým rukávem. Já mám totiž jen jedno sportovní tílko, a jelikož bych se teď ráda hýbala trochu více, myslím, že ho stoprocentně využiju. Vypadá úplně jako nové a věřím, že v něm bude jakýkoli pohyb příjemný. Mám radost.

Cestou domů jsem si malinko zdřímla, ale opět jelo šíleně moc lidí, takže jsem si spíš četla (dočetla jsem Švejka) a opakovala si scénář.

Hned potom jsem totiž měla namířeno na zkoušku s dramaťákem. Naše první představení se blíží a dnes to bylo naposledy, co jsme se sešli všichni, na dalších zkouškách už vždycky bude někdo chybět, což je pěkně na nic. Bylo to náročné, ale jsem ráda, že jsme si to mohli společně ještě jednou pořádně projít. Bavilo mě to a myslím, že mi to i docela šlo, tak jsem na sebe pyšná!

Teď už jsem ale totálně vyždímaná, takže si dám jen něco malinkého k snědku a jdu spát. Dobrou!

Nakupujete v sekáčích? Jaký byl váš poslední sekáčový úlovek?

Komentáře

  1. Luci, velmi málo. Dřív jsem chodila častěji...
    Poslední úlovek byla hedvábná košile myslím Sando, je krásná a plná cena astronomická...
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky,
    já jsem v sekáči nebyla roky. Když jsem byla malá, mamka tam docela nakupovala a taky prodávala věci, co jsme už nenosili. Spíš kupuji z druhé ruky různé knihy.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. ještě nikdy jsem nenakupovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. doporučuju to někdy zkusit, kolikrát se tam dají najít fakt poklady! :)

      Vymazat
  4. Ahoj, z druhé ruky nakupuju spíše přes Vinted a různé online bazárky. Teď mám zrovna na cestě černobílé šaty s ananasy od Collectif, tak se těším až dorazí a jak mi budou sedět.

    OdpovědětVymazat
  5. Sekáče mi vůbec nevadí, mám odtud spoustu hezkých věcí :) Ve vlaku mi nevadí číst si, nebo být na mobilu, ale v autě nebo v autobuse to nezvládnu, je mi pak špatně :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rozumím, znám spoustu lidí, co to taky tak mají oO

      Vymazat

Okomentovat