Májový deníček #2 – Úlovek z Vinted, dohánění restů na poslední chvíli, dáreček pro babičku

Dneska jsem si hned ráno zajela na kole do vedlejší dědiny do pekárny koupit něco dobrého k snídani a taky si vyzvednout balíček z Vinted. Přišla mi deska, kterou jsem si přála uz děsně dlouho, a teď se mi podařilo ji ulovit za hodně dobrou cenu. Jsou to písničky od Jana Wericha, druhý díl, jedničku už doma mám a tady na tomto je moje oblíbená písnička Nebe na zemi. Mám ohromnou radost, že ji mám konečně doma, Werichovy písničky mi připadají moc milé a legrační a vždycky mi zlepší náladu. Takže to je jen taková malá připomínka pro vás, že na Vinted nemusíte nakupovat jen oblečení, ale kde co.


Dopoledne jsem pak strávila tím, že jsem se snažila elektronicky podat daňové přiznání – a vůbec mi to nešlo. Jsem trubka, že jsem to nechala na úplně poslední chvíli, co to jde. Neustálé odsouvání je můj obrovský problém, hodně s tím bojuju, snažím se v tom zlepšit, ale zatím se mi to bohužel moc nedaří.

Na oběd jsme si zašli s bráchou a matičkou do hospody a potom jsme společně šli na pohřeb našeho souseda, co před pár dny umřel. Já se s ním sice nijak zvlášť neznala, ale vždycky byl milý a cítila jsem, že je správné tam jít a rozloučit se... Bylo to hezké.

K večeru jsem pak šla na dějiny kultury. Probírali jsme umění 2. pol. 20. stol. u nás a bylo to moc fajn. Dost mě zaujal sochař Karel Nepraš, určitě si o něm najdu nějaké další info, jeho tvorba na mě docela zapůsobila.

Po přednášce mě vyzvednul Mýval a jeli jsme na nákup do Tesca, kde jsem si všimla, že tam mají ve slevě cibulky červených gladiol, které marně sháněla moje babča, takže jsme jí je vzali a rovnou jsme jí je i přivezli, aby si je mohla hned zasadit. Vypadalo to, že ji to fakt potěšilo, tak mám radost.

Doma jsem si pak hned začala balit věci a chystat jídlo na zítra a taky jsem se pokusila trochu uklidit. Teď už je skoro půlnoc a ja vstávám ve 4:20... No, zítra to asi bude psina :D Tak zatím papa!

Jak to máte vy – taky všechno necháváte na poslední chvíli, nebo umíte dělat věci včas, a zbytečně se tak nestresujete?

Komentáře

  1. Luci, mám ráda, když je všechno v čas, ale realita je občas úplně jiná...
    Pan Werich je klasika, tyhle desky máme, je to milé a chytré...
    Užij si neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Na Vinted se dají najít poklady, jsem ráda, že se tobě jeden takový najít podařilo :)
    Já bych hrozně ráda uměla dělat věci včas, bohužel ale častěji sklouzávám k tomu, že nechávám věci na poslední chvíli a pak si za to hrozně nadávám :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Vinted jsem si poslední dobou také oblíbila. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo, chudáku, to se vůbec nevyspíš :( já ráda dělám věci zavčasu, aby mě to zbytečně nestresovalo :D

    OdpovědětVymazat
  5. něco dělám na poslední chvíli, něco ne :D záleží na situaci, ale daně jsem zrovna dělala s předstihem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je dobře, já to takto na poslední chvíli nechala poprvé, obvykle si ty daně hlídám... a už nikdy víc :D je to fakt stres

      Vymazat
  6. Ahojky,
    taky s tím docela bojuji, ale snažím se minimálně pracovní věci dělat včas.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat