Blogmas 2023 #24

Štědrý den jsme zahájili společnou snídaní s bráchou a potom jsme se s Mývalem hned dali do úklidu bytu. Nešlo o žádnou velkou akci, zkrátka jen bylo třeba tu vysát a trochu uklidit kuchyň a připravit to tu na večer. Potom přijeli naši, dali jsme si vánočku a kafe a pak jsme šli na hřbitov zapálit svíčku babičce. Potom jsme se sbalili a jeli jsme k našim, kde jsme se nakrásněli a dali jsme si oběd, jako tradičně zelňačku. Poté jsem zahrála na kytaru nějaké ty koledy (jsem na sebe pyšná, jak dobře mi to šlo na to, že jsem na kytaru už pěkně dlouho nesáhla) a pak následovalo rozbalování dárků.

Dostala jsem spoustu krásných věcí, třeba naprosto boží utěrky a chňapku se slepičkama, budku pro ptáčky, kterou si ale budu muset složit sama, hehe, na to se těším, taky overal, co vypadá jako kostým Jacka Skellingtona, dva poukazy na zážitky (plavbu na lodičce po Vltavě a na jízdu na koni, co jsem si přála) a pak ještě nádherně zelený svícínek, servírovací talíř s vánočním motivem a zajímavý prstýnek. Všechny dárky mi udělaly velkou radost, moc děkuju Ježíškovi, hehe. A stejně tak bylo krásné vidět, jak měli ostatní radost z dárečků, co jsme jim pořídili já s Mývalem 😊

Pak už jsme se s našima rozloučili a jeli jsme s Mývalem na hřbitov zapálit svíčičky jeho prarodičům a pak jsme vyzvedli jeho rodiče a jeli jsme k nám na večeři. Bylo to poprvé, co jsem o Vánocích nebyla na večeři s našima, tak jsem měla obavy, jaké to bude, ale bylo to v pohodě, hlavně asi i díky tomu, že jsme si užili ten společný oběd a tak, takže jsem pak nebyla smutná, že nejsem s nimi.

I tady jsem dostala spoustu krásných dárečků – nějaké ty mňaminky, stírací los, na kterém jsem vyhrála stovku, ozdobnou vločku z korálků, kterou si musím složit, to bude psina, hehe, taky mou oblíbenou voňavku a jablečného Jacka Danielse, který mi moc chutná, podložku pod puzzle a vstupenky do pražské zoo, kde budeme i krmit velbloudy! To se moc těším a za všechny dárečky moc děkuji Přiznám se, že mi ale největší radost udělalo, když si Mýval rozbalil dárek ode mě, dostal brusle, kolečkové i lední, a bylo vidět, že to vůbec nečekal, byl dost překvapenej, hehe, to bylo vtipný.

Po večeři jsme se pak šli ještě projít podívat se na betlémek, co mají ve vedlejší dědině, no a teď už hurá do peřin. Letos to na žádný film nevidím, jsem docela dost unavená a těším se do postele.

Štědrý den jsem si užila, bylo to moc fajn, ale přiznám se, že vánoční náladu jsem zrovna moc neměla, tak mi ani nevadí, že jsme letos vynechali tradice, které jsme dosud dělali fakt každý rok. Prostě na to nebyla ta správná nálada. Bojovala jsem s tím celý advent, letos je ten konec roku takový docela smutný, tak budu doufat, že se to brzy všechno zase obrátí k lepšímu.

Jsem ale ráda, že jsem i přes to všechno zvládla blogmasy tady na blogu. Jo, ty články jsou většinou nudné, avšak já jsem na sebe pyšná za to, že jsem to zvládla dotáhnout do konce a fakt ten článek každý den vydat (někdy to teda bylo trochu se zpožděním, ale to nevadí, hehe). Ještě bych pak ráda napsala další článek o následujících dvou dnech, protože ty k Vánocům taky ještě patří, tak ať to mám kompletní, no a do konce roku se budu snažit dohnat nějaké ty restíky, co mi tu na blogu zůstaly, ať můžeme 2024 začít pěkně s čistým štítem. Tak se zatím mějte, ahoooj!

Co jste od Ježíška dostali vy?

Komentáře

  1. Měli jste krásné Vánoce. Mně klasicky chyběl sníh, bez toho to prostě není ono. A obdivuji, že jsi zvládala vydávat každý den článek :-D Já jsem dostala knihy, náušnice, pomocníka na okna, peníze, a další maličkosti ♥ Letos jsem to chtěla jen skromné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujuu :) je škoda, že ten sníh nevydržel, nooo :/ věřím, že ti dárečky budou dělat radost! :) ♥

      Vymazat
  2. Luci, i měli parádní Vánoce. Dárky jsem dostala krásné, hodně zážitkové, jistě vás o nich budu informovat :o)
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je super, těším se, jak si o nich u tebe počtu, hehe :)

      Vymazat

Okomentovat