Částečné zatmění Měsíce v superúplňku

Dneska jsem si malinko přivstala, abych se koukla na částečné zatmění Měsíce – pozorování různých vesmírných specialitek mě totiž moc baví, a dneska k tomu dokonce i vyšlo krásné počasí.

A tak nějak mě to až dojalo, že jsem si řekla, že vám to sem musím napsat a zase se vám tu po delší době ozvat. Moc na svůj blogísek myslím a těším se, až se zase vrátím do blogovacího procesu. Zatím se mi na to moc nepodařilo najít dostatek energie, ale věřím, že to brzy přijde.

A třeba mi s tím pomůže i ten dnešní superúplněk. Na instagramu na mě totiž vyskočilo, že přináší změnu v našich životech, že ukončujeme životy staré a vstupujeme do lepších a úspěšnějších verzí svého nového já. Prý přichází nové začátky a zásadní změny. Mělo by to sice přinést i trochu chaosu a nečekaných zvratů, ale celkově mi to vyznívá pozitivně. Měli bychom prý mít i silnější intuici a zbavit se lidí, kteří nás v životě nikam neposouvají a drží zpět.

A to se mi líbí! Vlastně jsem se i probudila s dobrou náladou a plná energie, což je zvláštní, jelikož obvykle, když je úplně, vůbec nemůžu spát, ovšem dneska jsem spinkala jako miminko.


Jak to máte vy? Má úplněk vliv na váš spánek?

A jak se vůbec pořád máte?

 

Budu se těšit na další článek, zatím se mějte hezky, papa.

Komentáře

  1. Luci, já obecně spím celkem málo. Úplně byl včera opravdu krásný...
    A děkuji za optání - trochu jsme bojovali s vodou, ale jinak se mám dobře a rychle :o)
    Přeji příjemné dny i tobě. Helena

    OdpovědětVymazat

Okomentovat