Fotky, co se mi sešly v počítači

Dneska tu mám pár foteček, co se mi tak nějak sešly v počítači a z nějakého důvodu mám chuť je hodit i sem. Víceméně jde o fotky rostlin, přírody, tak se mi asi prostě líbí.

Taky vás příroda dokáže tak okouzlit? Nebo ji tolik nevnímáte? Dejte mi vědět do komentářů 😊


Začnu ale fotkou z vernisáže, na které jsem byla. 
Bylo to velmi inspirující, paní malířka tam moc hezky mluvila o metodě,
kterou pracuje. Její název jsem bohužel zapomněla,
nicméně vše spočívá v použití roztopeného vosku.

Taky máte rádi macešky? Ty bílé se mi moc líbily,
tak jsem si je vzala na zahrádku.

Miluju tulipány.

Šeřík u babičky na zahradě


Tento nádherný rybník máme nedaleko,
ale připadám si u něj jako někde na dovolené.

Obilí, které v ranním světle vypadalo kouzelně.

„Oko“ na našem ořechu


Článek zakončím fotkami budov na Konečného náměstí v Brně. Jsou překrásné.
Jak jsem tam tak chvíli seděla a koukala na ně, došlo mi, 
že pro mého Gellnera to tehdy vlastně byly novostavby.
Bylo by super, kdyby se i dnes takové domy stavěly.



Díky za přečtení Tak zase příště…

Komentáře

  1. Luci, moc krásné fotky, jsem ráda, že si je vystavila. Příroda nás opravdu umí okouzlit, nadchnout. Ráda se zastavím a jen vnímám tu krásu...
    Měj příjemné letní dny. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. taky miluji tulipány :) krásné fotky

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, zvlášť ty tulipány :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké fotky. Také mě příroda nepřestává fascinovat <3

    OdpovědětVymazat

Okomentovat