Jdu s kůží na trh

Před pár dny jsem udělala velký krok pro Lufinku, ale malý pro lidstvo – přidala jsem si na instagram odkaz na svůj blog. Už jsem o tom uvažovala delší dobu, ale neměla jsem na to dostatek odvahy.

Víte, blogování mě moc baví a byla bych ráda, kdybych sem nalákala víc lidí, ale zároveň z toho mám strach. Nechala bych tak vniknout ještě víc lidí do svého „soukromí“ a bojím se negativních komentářů, protože, co si budem, na internetu se to jimi jen hemží. A taky se obávám toho, že když jsem svůj blog vystavila takto „veřejně“, najde se někdo, kdo si kvůli tomu ze mě bude dělat legraci, a já zatím nemám dostatek sebedůvěry na to, abych něčemu takovému čelila.

Zároveň si ale říkám, že přece nedělám nic, za co bych se měla stydět. Naopak. Jen je pro mě zkrátka těžké jít takto s kůží na trh. Doopravdy obdivuju všechny, co se toho nebáli, začali na internetu něco dělat a teď díky tomu třeba mají spolupráce apod. To by se mi taky líbilo. A tak jsem se prostě rozhodla do toho jít taky! A uvidíme, co to přinese.

Chtěla bych svůj blog ze svým instagramem tak trochu propojit, jen ještě musím najít správný způsob, jak to pojmout. Každopádně kdybyste mě tam náhodou chtěli sledovat, můžete, budu ráda 😊



Jak to máte vy co taky blogujete? Ví se to o vás ve vašem okolí, nebo je to vaše malé tajemství?

Komentáře

  1. Luci, jak kdo! Blog mám spoustu let a špatnou zkušenost mám jen jednu - abych to nezakřikla!!! Ale pochopitelně zvažuji, co "vytroubím do světa"!
    Na tvůj IG se mrknu :o)
    Měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Luci, bloguju od 12 a co si budeme děti umí být obzvláště jedovaté. Na základní škole jsem to poslouchala hodně a bylo to terčem posměšků. Ostatně i některým členům rodiny to bylo kdysi trnem v oku, ale s přibývajícími roky a spoluprácemi si to všechno nějak sedlo. Jednu dobu jsem dokonce blogovala ještě se svou sestřenicí a svou velmi dobrou kamarádkou. Díky blogování jsem poznala svojí velmi dobrou kamarádku Hanku, která mi půjde dokonce na svatbu za družičku. Rozhodně je blog mojí součástí a řekla bych, že bude asi vždy.

    OdpovědětVymazat
  3. Lufinko, udělala jsi dobře! 💓 Ani nevíš, jaký jsem já měla strach, když jsem nastoupila do nové práce a kolegyně po mně chtěly, jak se jmenuji na sociálních sítích. Bála jsem se, tak jsem je musela upozornit, aby se nedivily, že mám všude odkazy na blog a YouTube, ale říkala jsem si přesně to samé, co ty! Vždyť přeci nedělám nic špatného a kdo chce, tak se podívá a kdo ne, tak ne. Nicméně každý má přeci nějaké koníčky a to je jedině dobře! 😊 Naopak kolegyně to zaujalo a samy se na má videa a fotky na blogu dívají. 😀
    Ale musím říct, že z instagramu se nikdo nezachoval zle co se týče blogu. Na youutbe už je to horší, tam zkritizují co můžou. 😀 Ale to už je pak na člověku, jak se s tím popere. A já to mám nastavené tak, že nikomu nic nedělám a dělám to jen proto, že mě to baví. 🌸

    OdpovědětVymazat
  4. O mě to mé okolí ví, ale do světa to nijak nevytrubuju :D Kdo se ale zeptá, tak mu to řeknu, s tím problém nemám :) Já měla teda štěstí a nevzpomínám si, že bych někdy narazila na nějakou špatnou odezvu, ať už na blogu nebo instagramu :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. přeji, co nejméně negativních komentářů a jen nové parťáky, co dodají sílu a větší chuť :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat