Májový deníček #6 – úklid bytu = úklid v hlavě, šaty na svatbu a poslední dramaťák

Dneska jsem pokračovala v dobíjení baterek a pořádně jsem uklidila byt. Když mám v hlavě chaos, pomáhá mi hlavně vysávání, praní, ale i tak celkově když uklidím nepořádek, co se kde po bytě povaluje, hned je mi potom líp.

Při úklidu jsem ve skříni vyhrabala šaty, které bych si chtěla vzít v létě na svatbu našeho kamaráda. Jsou to takové ty variabilní družičkovské šaty, které si můžete uvázat různými způsoby. Našla jsem si nějaké návody na youtube, strávila jsem nad tím asi hodinu, ale stejně mám pocit, že většina těch způsobů vypadá dobře jen na videu, že v praxi to pak musí být nebezpečné, že když se člověk hne, může mu snadno vykouknout něco, co by mělo zůstat schované :D

Radost mi udělalo, že se tu na chvilku zastavila moje matička se svou kamarádkou, která si na mé zahrádce odkopla nějaké kytky na tu svou. Byla to nečekaná, ale moc milá návštěva. V poslední době si připadám docela osamělá, jak nemám práci, tak jsem ráda, když se tu takto občas někdo zastaví.

Večer mě opět čekal dramaťák, už to byla poslední zkouška před naší předpremiérou. Troufám si říct, že dneska už jsem zase byla ve formě, cítila jsem se mnohem líp. Docela se na to naše představení těším, jsem zvědavá, jak to proběhne a zda se to bude lidem líbit. A taky jsem zvědavá, jestli budu nervózní, nebo budu v klidu. Když totiž mám třeba něco přednášet před třídou ve škole nebo tak, nervózní nejsem, s tím mi dramaťák moc pomohl, tak doufám, že to tak bude i na tom představení… Uvidíme, uvidíme.

Teď už mě čeká jen večeře a díl Supernatural na „dobrou noc“, tak ahooj, zase zítra!

Taky u vás platí, že když si potřebujete uklidit v hlavě, pomůže úklid bytu?

Komentáře

  1. Myslím, že to obecně platí pro jakoukoli fyzickou práci...
    Šaty ti moc sluší!
    Měj hezký den, Luci. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky,
    to už bylo v Babičce od Němcové, že kdo potřebuje pořádek v hlavě musí mít pořádek i doma:-) U mě to taky tak funguje. Ty fialkové šaty vypadají moc hezky. Přeji hodně štěstí s divadlem!
    Měj se krásně,
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Šatky jsou moc povedené :) Doufám, že se pak s námi podělíš o zážitky z představení, docela by mě to zajímalo. Jéé Supernatural taky sledujeme! Kde teď jsi v příběhu? :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) joo, dám vědět :) v SPN jsme teprve asi v polovině první série :D a vy?

      Vymazat
  4. Šaty jsou moc hezké 😃
    S úklidem to mám stejně, většinou je to pro mě nejsnazší a nejlevnější forma terapie, když už toho má hlava dost😂
    Držím pěsti na vystoupení, ať se vám vydaří 😃

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné šaty. S úklidem to mám stejně :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  6. Šaty jsou nádherné. Přesně můj vkus. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné šaty :) moc držím palce na předpremiéru <3

    OdpovědětVymazat
  8. Ty šaty vypadají krásně, líbí se mi ta barva! A držím palec s představením! :)

    ABitOfJitt

    OdpovědětVymazat

Okomentovat