Májový deníček #5 – soustředění s dramaťákem

Dnešní den jsem prakticky strávila v dramaťáku. Měli jsme takové soustředění, poprvé jsme si to dnes vyzkoušeli i se světly a s hudbou. Zvukařka si s sebou na zkoušku přivedla svého pejska (respektive fenku), do nějž jsem se naprosto zamilovala. Jmenuje se Nora a je neskutečně krásná, milá, hodná, ale i hravá. Totálně mě okouzlila. Jsem ráda, že tam s náma byla, protože jinak mě to tam dneska vůbec nebavilo a vůbec mi to nešlo. Jsem totiž introvert a dramaťák je pro mě velkým vystoupením z komfortní zóny. Vím, že je to pro mě dobré, a obvykle mě to i moc baví, ale dneska už jsem měla po těch dvou předchozích dnech, které jsem trávila převážně ve společnosti lidí, bohužel vybité společenské baterky. A tak to dneska zkrátka nebylo ono, nemělo to tu šťávu. Potřebuju teď být sama a dočerpat energii a věřím, že zítra už to zase bude dobré. Doufám. Takže já jdu off, ahoj zítra.

Jak to máte vy? Taky máte nějakou baterku, kterou musíte po intenzivní interakci s lidmi dobít, nebo vás naopak nabíjí lidská společnost?

Komentáře

  1. No jéje! Doba je rychlá a hlučná, procházka tichým lesem se psem, to už je nutnost...
    Luci, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky,
    já pracuji jako učitelka na střední škole, takže v práci jsem pořád mezi lidmi, hodiny a hodiny mluvím a něco řeším, takže občas si doma musím odpočinout. Nezapnu ani rádio, prostě klid, třeba jen s knihou. To je to, co mi vždy pomůže.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chápu, být učitelkou musí být náročné, je dobře, že sis našla způsob, jak můžeš vypnout :)

      Vymazat
  3. Naprosto tě chápu, také si občas potřebuji odpočinout a jsem sama, nebo s koníkama :) fenka je krásná <3

    OdpovědětVymazat

Okomentovat