Májový deníček #4 – rodinný oběd, procházka a podivné sazeničky

Doufala jsem, že dnešek by mohl být trochu zajímavější, ale vypadá to, že ani dnes se tu nebudu moc rozepisovat.

Dopoledne jsem si jen dělala pořádek v nějakých poznámkách do školy a pak jsme s Mývalem šli na oběd k jeho rodičům. Moc jsme si tam pochutnali, Mývalova maminka totiž jako dezert podávala tiramisu (lepší, než to její, jsem asi nejedla).

Docela jsme se nacpali a bylo nám teplo, tak jsme si řekli, že se půjdeme trochu projít. Rozhodli jsme se vyzkoušet takovou menší trasu, kterou jsem měla v mysli už nějakou dobu, a bylo to moc fajn. Objevila jsem tak část města, kde jsem ještě nikdy nebyla. Je to fascinující, člověk má pocit, že v tom svém okolí zná všechno, a přitom je pořád co objevovat! Krásně jsme se prošli nejdřív mezi poli, pak v lese a nakonec částí plnou zahrádek a malinkatých chatiček. Bylo krásně, lidi zahradničili a grilovali, zkrátka nádhera!

Doma jsem se pak dala do přesazení svých sazeniček. Já vždycky v obchodě narazím na semínka nějaké zajímavé rostlinky (nejraději mám, když už jsou „prošlá“, takže jsou jen za pár korun) a mám děsnou chuť si je zkusit vypěstovat, ovšem většinou z toho pak nic moc není. Letos jsem si tedy nic nového nekupovala a rozhodla jsem se vyset všechna semínka, co jsem doma nastřádala. Takže to vypadá, že pokud se zadaří, letos budeme mít asi tak milion melounů, banánookurky (vůbec netuším, co to bude :D), mexické okurky a citronová rajčata.

Teď máme s Mývalem v plánu dát pár dílů Supernatural. Začali jsme se koukat od začátku a strašně se u toho bojíme, je to psina.

Tak zase zítra, ahooj!

Pěstujete si vlastní sazenice, nebo si je potom kupujete v obchodě? A vsázíte na osvědčené druhy, nebo rádi experimentujete jako já? :D

Komentáře

  1. On to je vždycky boj, kam s těmi sazeničkami, než mohou opravdu do země. Táta měl okna plná kelímků, já jsem už proti němu troškař.
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. joo, u nás ještě musím i hlídat, aby ty sazenička neokousal náš kocour :D

      Vymazat
  2. Ahojky,
    já mám pocit, že bych usušila i umělou kytku, jsem fakt marná. Semínka kupuje jen mamka a pěstuje na chatě a doma na balkoně.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. pěstuje maminka, a pak nám dá pár na naši zahrádku :) letos máme jen papriky, rajčátka a banánomeloun :D ten jsme měli i loni a bylo to moc dobré :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, já nic nepěstuju, za to babička ta má kytky všude, kde je jen trochu místo a díky ní máme zahradu jednu velkou zelenou oázu. Já i na základce šla radši na dílny než na pěstování, nejsem na to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to je krásné :) chápu, já teda ke kytkám a zahradničení došla až časem, dřív to šlo úplně mimo mě :D

      Vymazat
  5. Ve škole jsme měli předmět Pěstitelské práce. Za úspěšnou zkoušku jsem od mamky dostala kytičku, o kterou se teď starám :D (jo, nevím, jak se jmenuje :D), hezky roste :), ale taková pěstitelka jako ty nejsem, klobouk dolů, ať hezky rostou :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. juuu, to zní jako zajímavý předmět! :) a pěkná odměna za zkoušku, hehe... a děkujuuu :)

      Vymazat

Okomentovat