Jak jsem strávila dny mezi svátky

Ahoj, hlásím se po krátké odmlce (opět) a dnes bych si tu ještě ráda zavzpomínala na poslední dny roku 2023. Ty jsem naplnila návštěvou u Mývalovo rodiny, procházkou, pinkáním si na zahrádce, dokud náš balónek neskončil u sousedů, papírováním a doháněním restů nejen tady na blogu, ale i tak celkově, abych mohla do nového roku vkročit s čistým stolem, což se sice nepovedlo úplně na sto procent, ale to vůbec nevadí.

Mimo to jsem si taky po děsně dlouhé době zahrála Simíky! Na hraní počítačových her moc nejsem, raději plýtvám časem jinak, ale Simíci jsou moje dlouholetá láska a sem tam dostanu chuť si k nim sednout, konkrétně postavit si tam nějaký ten domeček. Tentokrát jsem ale náladu na stavění vůbec neměla, naopak, vytvořila jsem si nějakou random siminku a hlavně jsem hrála – a byla to neskutečná zábava. Dostala jsme ji tam do tak strašně moc zamotaných vztahů, že už jsem se v tom pak ani sama nevyznala, ale šílěně jsem se bavila, bylo to moc fajn.

Dnes bych tu ale chtěla zavzpomínat hlavně na den před Silvestrem, kdy jsme s Mývalem vyrazili do naší milované pražské zoo, jelikož jsme k ježíšku dostali vstupenku a taky poukaz na krmení velbloudů! To bylo parádní, krmili jsme je mrkví a taky jsme si je mohli trochu potulit. Nejvíc nás okouzlila Fidorka, se mnou se teda moc kamarádit nechtěla, ale s Mývalem jo.


Kromě toho jsme v zoo stihli třeba i komentované krmení tučňáků a pak povídání u vombatů a ďáblíků medvědovitých, což bylo ohromně zajímavé.

Poprvé jsme viděli Winkleigh!


A taky jsme se zde vůbec poprvé svezli lanovkou. Překvapilo nás, že jedna jízda stojí jen 40 Kč, žili jsme totiž v představě, že je to drahé, a ono ne, haha. Určitě doporučuju to taky zkusit, byl to pěkný zážitek.

Pravděpodobně naposled jsme měli možnost vidět Toma ♥
Bude mi chybět ♥

A tady je série mých fotek spících zvířátek :D 




Banán! :D

No zkrátka bylo super takto zakončit rok na místě, které mám fakt ráda. Pražská zoo je moje srdcovka, miluju to tam a moc se mi líbí, že díky tomu, že čtu jejich Trojského koníka, znám spoustu jejich zvířat i jménem a znám jejich příběhy. Takže moc děkuju Ježíškovi za super dárek a už se těším na nějakou příští návštěvu pražské zoo! ♥ (Teď jsme třeba neměli možnost vidět Šišku, tak snad příště :))

Komentáře

  1. Luci, moc krásné fotky. Do ZOO chodím moc ráda, vlastně nejraději v zimě - méně lidí, zvířátka jsou akčnější, čemuž tedy tvé fotky neodpovídají :o) A krmení, to je tedy pecka!
    Moc děkuji za tvé milé komentáře a přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně, proto taky chodím do zoo raději v zimě! :) taky děkuju, měj se hezky ♥

      Vymazat
  2. Tak to je paráda :) Jak spinkají, to je roztomilé a velbloudi vypadají sympaticky :)) Já byla v Praze v zoo zatím jen jednou (minulé léto) a líbila se mi :) Koupila jsem tam babičce za hlídání pejska tričko s orangutanem a hrozně ráda ho nosí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hehe, to je super! :D já tam zase koupila bráchovi triko s vombatem :D taky je jeho oblíbené

      Vymazat
  3. krásné fotky :) my se letos chystáme na jaře do zoo :) podívat se na malou gorilku a na vombata, pokud nám bude přát štěstí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jeee, to je super, snad se poštěstí :) pozdravujte gorilku! :) :D

      Vymazat
  4. Ahoj, moc pěkné fotky ze zoo. Úplně jsem si říkala, že už jsem v žádné dlouho a nebylo a skutečně je to tak - téměř dva roky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :) teda, tak to by to chtělo si někdy zase udělat výlet, hehe! :)

      Vymazat
  5. Pražskou ZOO mám taky moc ráda :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat