Sbohem, 2023 ♥

Tak jo, přišel čas rozloučit se s rokem 2023 a přivítat rok nový. Musím říct, že když jsem dávala dohromady video s momenty z letošního roku, mnohdy jsem si řekla: „Cože?! To bylo letos?“ Mám totiž pocit, že jsem toho zažila tooolik krásného, že to snad ani není možný! Mám z toho obrovskou radost. Samozřejmě, že jsem mnoho věcí mohla udělat líp, ovšem takto na konci můžu říct, že jsem spokojená. Zase jsem udělala obrovský posun k tomu, abych žila spokojený život. Během letošního roku jsem pocítila, jak moc jsem jako člověk díky terapii vyrostla, zbavila jsem se věcí, které už jsem v životě nechtěla, ať už šlo o některé lidi, ale i práci, a naopak jsem zase začala chodit do školy a pořádně blogovat. Jsem vděčná za to, že se teď cítím tak dobře, za lidi, co kolem sebe mám a za to všechno, co jsem v uplynulých 12 měsících mohla zažít

Tak sbohem, 2023. Vítej, 2024.

Komentáře

  1. Krásnej novej rok přeju! Ať se ti v něm daří, klid v duši a nohy v teple! :)

    A Bit Of Jitt

    OdpovědětVymazat
  2. Super záběry, moc ti to sluší a hezká hudba :) Vítej, 2024! Ať je pro všechny z nás šťastný, lepší a ještě lepší :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, jsi hodná ♥ přesně tak! :D a hlavně ať jsme všichni zdraví :)

      Vymazat
  3. Krásné shrnutí do videa. Přeji ti všechno nejkrásnější do roku 2024! Hlavně zdraví! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Byl to rok plný zážitků :) Přeji ti, aby ten letošní rok byl pro tebe ještě lepší jak ten minulý :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujuu :) tobě taky do nového roku jen to dobré :)

      Vymazat
  5. Krásné video, vše nej do nového roku :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc, tobě taky (trochu opožděně, hehe :D) ♥

      Vymazat
  6. Moc hezké shrnutí roku!
    Ať máš krásný i ten nový! Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Já měla nejkrásnější rok možná vůbec.....přeji všem, aby i ten letošní byl nej....
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat