Procházka v mokřadech

Objevila jsem, že tady nedaleko od nás jsou jedny mokřady (konkrétně Pavlovské mokřady), a tak jsme se tam nedávno vydali na procházku. Připadá mi boží, že stačí jen popojet kousek výš a bum, najednou si připadáte jako někde na horách. Byla to moc hezká procházka, sice jsou doufala, že alespoň někde bude takovej ten dřevěnej mostek, po kterým budeme muset přejít, jako to v bažinách a mokřadech bývá, ale bohužel tam nebyl… No, nevadí, i tak to tam bylo moc pěkné!








Na poli jsme pak viděli dvě srnky – zkoušela jsem je vyfotit, ale moc se to nepodařilo. Bylo ale roztomilé, jak nás pozorovaly – asi se nás bály, tak od nás vždycky popoběhly kousek pryč, ale pak se zastavily a zvědavě na nás koukaly. Cute. 

Fakt se mi líbí, jaká zvířata u nás žijí ve volné přírodě. Jednou jsem nad tím přemýšlela, že někomu by možná mohla připadat nudná – zkoušeli jste se nad tím taky někdy zamyslet? Všechny ty srnky, ale i jeleni, divočáci, mufloni, lišky nebo třeba zajíci a bažanti – bažant je třeba fakt moc pěknej pták. Fascinující. Nebo takovej jezevec? Boží. Někdy bych ho chtěla vidět naživo, jen tak někde v lese. Co myslíte? 

Komentáře