Fotečky z foťáku, co jsem našla v PC

Jak jsem psala v minulém článku, během toho, co jsem byla nemocná, jsem si dělala pořádek v počítači a občas jsem tam narazila na fotky, které se mi líbily, a tak jsem si řekla, že se tu s nimi podělím. Je to totální mix, řekla bych, že některé fotky budou třeba dva roky staré, spousta z nich je z prázdnin, ale třeba zrovna ten lední medvěd z pražské zoo je z letošního února. Zkrátka taková všehochuť




Medvědy v pražské zoo miluju ♥


Z procházky na Ještěd minulý léto

Další letní obloha

A teď pro změnu pohled dolů – do jezírka na lekníny, tuším, na Hrubé skále

A tento boží potok byl v Terezíně

Zamrzlá voda na rybníku tady u nás v dědině vedle

Tuhletu fotku varana (nebo co to je) taky z pražské zoo miluju,
připomíná mi nějakej boží obraz, 
možná ten, jak ho dělala Rory v Gilmorkách při festivalu živých obrazů,
nevím, lol



Ocásek naší Pipky

Tohle už je fakt archivní foto jednoho z našich šnečků,
teď jsou tak desetkrát větší, možná i víckrát

Tohle je popraskaný suchý bahno, který bylo ve vypuštěné přehradě,
kde jsme se byli jednou podívat, bylo to fascinující


Někde bylo ještě trochu vody a to bahno tam bylo takhle barevný

A já tam tehdy našla i tuhle chudinku škebli, která vypadala ještě trochu živá,
jinak jsem tam viděla jen prázdný schránky, ale tahle v sobě ještě měla to „maso“,
tak jsem ji odnesla do vody a doufala jsem (a pořád doufám), že to přežije (/že to přežila)

Jednou se blížila bouřka a já se chtěla pokusit vyfotit blesky, jenže se mi to moc nedařilo,
ale aspoň vznikla tahle fotka projíždějícího vlaku v temné krajině

Komentáře