Návštěva a prosluněný den v Praze

V pátek 13. jsme s kamoškou vyrazily do Prahy. Přestože datum bylo trochu hrozivé, myslím, že se nám náš výlet docela pěkně vydařil, a tak bych se tu o něm ráda zmínila.

Důvodem, proč jsme tam jely, bylo to, že jsem této kamošce udělala korekturu diplomky a jako odměnu za to jsem si přála právě výlet do Prahy do divadla. Vybrala jsem pro nás představení Návštěva na Nové scéně Národního divadla. Miluju totiž Davida Prachaře a tohle vypadalo hodně zajímavě. A musím říct, že to i zajímavé bylo, jen jsem to absolutně nepochopila :D Bylo to hodně nezvyklé, to já ráda, na začátku nás totiž nepustili klasicky do sálu na sedačky, ale vedli nás zázemím divadla, např. kolem šaten apod., a vyšli jsme na pódiu, kde byl postavený obrovský bílý party stan a v něm malé pódium a pár stolečků s pitím a malých občerstvením. Herci pak nejdřív chodili různě mezi náma, později nám tam přistavili židličky a vše se odehrávalo na onom pódiu, na konci nás ale zase vyhnali ze stanu ven a my jsme stáli a koukali jsme se do hlediště na ty prázdné sedačky. V ten moment mi došlo, že právě stojím na prknech Národního divadla s Prachařem, kterej byl fakt jen pár cenťáku přede mnou – v podstatě se mi splnil můj sen!!! :D :D No bylo to boží, stejně jako to, že jsme tam dostali i nějaký jídlo a pití a podívali jsme se „do zákulisí“, tam, kam se běžně dostanou jen herci nebo jiní zaměstnanci divadla – ale jinak jsem tu hru vůbec nepochopila :D Vůbec nic si z toho představení neodnáším, fakt ne, moc mě to mrzí, nedokážu říct, co se mi to snažilo sdělit, prostě jsem to nedokázala přečíst… Ale zážitek z toho mám a to je hlavní!

Potom jsme vyrazily na ubytování. Měly jsme naprosto perfektní luxusní apartmán kousek pod Hradem, všechno to tam vypadalo tak fancy a starobyle. Musím ale přiznat, že jsme se tam i trochu bály, protože přestože je Malá Strana kouzelná, je prostě stará a strašidelná, což je nádherný, stejně jako ten hotel, ve kterým jsme byly, jenže my jsme prostě totální poserové! :D Ale bylo to tam fakt překrásný a bylo vtipný válet se tam v tom „zámeckým“ obýváku na gauči a baštit si tam mekáč a koukat na Harryho Pottera.



Další den po snídani jsme šly odvolit, protože zrovna probíhalo první kolo prezidentských voleb, a pak jsme se poflakovaly po Malé Straně, došly jsme k řece, pak jsme vylezly na Letnou a chodily po parku, kde zrovna byl nějaký psí sraz či co, bylo tam milion pejsků, což bylo nádherný, pak jsme zašly i do Stromovky a pak jsme se tak různě flákaly po ulicích na Létné a koukaly jsme kolem. Nakonec jsme došly do Palladia, kde jsme si daly něco k snědku a bubble tea (vzpomínka na staré dobré časy), a pak už jsme šly na vlak.



Měly jsme ten den štěstí na veverky







Když se nad tím tak zamyslím, vlastně jsme nedělaly nic extra, ale i tak to bylo strašně super. Venku bylo nádherně, svítilo sluníčko a bylo moc fajn se jen tak procházet. Moc jsem si to užila, miluju Prahu

A teď ještě takový minipříběh na závěr: Na hlaváku cestou na nástupiště šlápla kamoška do hovna, tak jsme si šly koupit stírací los, protože když šlápnete do hovna, budete mít štěstí. Já koupila los pro sebe a pro Mývala, abych mu z výletu taky něco přivezla. No kamoška nevyhrála nic, já taky ne, ale Mýval vyhrál pětistovku!

Komentáře