Jak jsem trávila předvánoční čas

Nejsem si jistá, jestli tento článek teď ještě bude aktuální, jelikož už máme po Štědrém dnu, ale vzhledem k tomu, že to tu nikdo nečte, tak je to asi stejně jedno, chci si to sem dát.

Vytvořila jsem totiž další video, další vlog. Je o tom, jak jsem trávila předvánoční čas – skládala jsem puzzle, zdobila jsem stromeček bráchovi, poprvé jsem zkoušela vytvořit včelí úly / vosí hnízda (a moc mi nakonec nechutnají), byla jsem bobovat (což bylo naprosto boží), balila jsem dárky atd. Vesměs běžné činnosti, co před Vánoci dělá každý, ale při zpracování videa jsem si pohrála s time-lapsy a se zrychlenými záběry, tak mi to připadá docela zábavné.

Taky jsem trochu experimentovala s pečením – upekla jsem sněhovou vločku, která byla moc dobrá, a taky dort na oslavu narozenin mého milého. Ten už se tolik nepovedl, ale chuťově nebyl špatný. Chtěla jsem si po delší době vyzkoušet práci s potahovací hmotou, ale na realizaci svých nápadů jsem nakonec bohužel neměla dostatek času, takže jsem dort jen potáhla černou hmotou a nahoru jsem dala dva zelené dinosaury.

Největší radost mi ale v tomto období udělalo to, že napadl sníh. A byla ho spousta! Já jsem jeho velkou milovnicí, obecně zbožňuju zimu, raději mrznu, než se potím, a když k tomu napadne sníh, jsem v sedmém nebi. Líbí se mi, jak je pak všechno bílé, celý svět mi najednou připadá takový klidnější, tišší a tlumenější – a připadá mi extrémně legrační, jak se se sněhem musí každý nějak vypořádat. Prostě si napadne a hotovo. Poraďte si, lidi. Ráda se pak dívám, jak všichni odhrnují sníh z chodníků nebo z aut, jak staví sněhuláky nebo do sněhu něco píšou/malují, někdo na sníh pořád jen nadává, někdo z něj má radost a někdo na něj nechce ani šlápnout – třeba naše slepičky, ty sníh přímo nesnáší a v žádném případě se ho nechtějí ani dotknout! Zima – a hlavně zima se sněhem – je zkrátka moje období. Když padá sníh a všude je bílo, cítím se šťastná a ožívám, jsem plná energie ♥

Komentáře